Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis 1250: Noordoosten en Canada (Camperreis)

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Reis 1250: Noordoosten en Canada (Camperreis)

Bericht door Annie »

Een camper parkeren in een stad is meestal een ramp, al is er genoeg plek, heel vaak word je geweigerd.
Het beste is een camping zoeken dicht bij openbaar vervoer of een auto bij huren voor een aantal dagen.
Wat wij b.v. in Philadelphia gedaan hebben is de camper geparkeerd aan de rand van de stad bij een supermarkt en dan lopend de stad in.
In Fairfax hebben we dat ook gedaan en zijn toen lopend naar het Metrostation gegaan, om zo naar Washington DC te gaan.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Oké.. goede tips allemaal, maar die zijn meer van belang bij de route...
Ik denk dat nu mijn grootste twijfel is voor welke camper ik ga... de El Monte CS30 of de Moturis KS-32... en dan bij wie huren; bij Tioga Tours of bij USA Reisen.de....
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wij vinden het rijgedrag van de A-klasse vele malen beter dan dat van de C-klasse (29-31) die wij hadden. Wij hebben na één keer die C-klasse nu al vier keer dezelfde A-klasse gehuurd, met reden.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik denk dat het huren van wat voor soort camper heel persoonlijk is.
Wij vinden het prijsverschil tussen een A of C class nogal behoorlijk, daarom kiezen we voor een C-class.
Het model doet er voor ons niet zo toe, als hij maar een slide heeft.
Vind het dan ook moeilijk om jou hierin advies te geven.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik vond zelf de A-klasse bij Road Bear fijner om te manouevreren en te rijden, maar ja, ik kan je niets over lange afstanden vertellen... :wink: :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Da's duidelijk....
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

1250 schreef:De offertes binnen... even een vergelijking gemaakt met USA-reisen.de
Type camper Tioga Tours USA Reisen.de

El Monte RV CS-30 € 1974 € 2578
Hoe kan Tioga nu voor El Monte 20% goedkoper zijn? Bij USAreisen.de in het tarief incl verzekering (geen eigen risico) en met 2000 miles, maar excl inventaris. Hoe zit dat bij Tioga?
Afbeelding
betti
Amerika-ontdekker

Bericht door betti »

Wij hebben in 2007 soortgelijk een rondje gereden. Wij hebben geen enkel probleem gehad met het vinden van campings. Het was onze 1e ervaring met een camper en het viel ons niet tegen, integendeel zelfs, want dit jaar zijn we weer geweest. In Montreal hebben wij de camper (wij waren er in de zomervakantie) op het parkeerterein van een universiteit gezet en verder gereisd met de metro. Washington hebben wij de camper ook aan de rand van de stad gezet op een van de vele parkeerplaatsen en verder met de metro. In New York hebben wij zelfs de laatste nacht in New Jersey gestaan. Verder met de path train naar Manhattan.
Wij zijn via de Niagara Watervallen gereden dus om het meer heen en via Buffalo Amerika weer in. Erg indrukwekkend.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer