Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Roadtrip: San Francisco - Denver
- Carly Cupcake
- Amerikafan
- Partner van: Hinko
Re: Roadtrip: San Francisco - Denver
Die route van Dude ziet er veel beter uit! Weet je wat het is Nielske, jij wilt in een relatief korte tijd heeeel veel zin, maar op die manier zie je er eigenlijk nog niks van. Dus idd btje schrappen hier en daar, dan heb je ook nog een excuus om een x terug te komen 

http://usaroadtrip2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
en
http://backtothewest.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; komt eraan!
en
http://backtothewest.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; komt eraan!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik snap niet dat er steeds gezegd wordt dat je niet veel zou zien op zulke reizen. Het hangt er erg vanaf wat je zoekt in een vakantie. Als je erg van wandelen houdt, dan zul je daar niet veel aan toe komen met zo'n route. Maar wij zijn nu 4x naar de VS gegaan met een route waarvan veel forummers ons voor gek zouden verklaren met de mededeling dat we niets zouden zien. Wij hebben steeds fantastische reizen gehad, waarin we heel veel gezien hebben. Als ik 5 minuten op een viewpoint heb gestaan bij de Grand Canyon dan heb ik het wel gezien. We hadden ook één volle dag voor Yellowstone en hebben allebei de loops gedaan (incl. files voor bizons) en uitgestapt bij alle grote bezienswaardigheden.
Ik denk dat het punt van de tegenstanders van deze manier van reizen nu wel gemaakt is in dit topic en ik wilde toch even een tegengeluid laten horen. Nu kan topicstarter een keuze maken wat hij wil.
Ik denk dat het punt van de tegenstanders van deze manier van reizen nu wel gemaakt is in dit topic en ik wilde toch even een tegengeluid laten horen. Nu kan topicstarter een keuze maken wat hij wil.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die auto is een punt. Maar de afstand is toch echt korter, en mooier, als je LA-SF-Yosemite-DV doet.Nielske schreef:En waarom ik niet in LA begin=
Omdat afstand SFO - Yosemite - de kust - LA - Death Valley - Las vegas... Ietske minder is dan La - kust - SFO - Yosemite - Death Valley - Las Vegas...
Maar vooral omdat ik in San francisco niet echt een wagen nodig heb... dus 3 dagen later een wagen kan huren...
En ik vrees dat ik in LA wel goed een wagen kan gebruiken... Op die manier moet ik m'n wagen niet 3 dagen parkeren in SFO....
Marianne
@Heleen72: dus jij vind die route in de eerste post goed te doen?
Mag ik dan vragen wat jullie precies gedaan en gezien hebben in Yellowstone?
Mag ik dan vragen wat jullie precies gedaan en gezien hebben in Yellowstone?
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Dat stond er al:
En nee, de route in de eerste post heb ik ook "afgekeurd". Dit had ik eerder gepost:We hadden ook één volle dag voor Yellowstone en hebben allebei de loops gedaan (incl. files voor bizons) en uitgestapt bij alle grote bezienswaardigheden.
Dit zou zelfs ons boven de pet gaan. En wij zijn niet vies van een "stukkie" rijden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3407 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 4 Reacties