@ jansenvanbentum: Dat klinkt helemaal geweldig. Ik denk wel dat je niet te veel dagen van 5.30 tot 24.00 uur moet maken, want dan zie je helemaal geen wild meer
@ gypsygirl1: We hebben overigens Canadream in gedachten en niet Cruise Canada. Canadream heeft echte winterised campers, dus als je onverhoopt vorst krijgt hoef je je geen zorgen te maken. Fraserway hebben we nog niet bestudeerd. Gaan we doen!
Wij zijn net gisteren terug gekomen uit Alaska. Met name de laatste dagen die we in Denali hebben door gebracht heb ik nog nooit zoveel wildlife gezien. Mogelijk kwam dat omdat het had gesneeuwd en je de dieren op de witte ondergrond beter kon herkennen. Ik ben de tel kwijt geraakt van het aantal beren die we hebben gezien.
Dit maakt het alleen maar moeilijker om nog te wachten, maar wel een extra stimulans om hard te sparen.
Hoe hebben jullie de afstanden binnen Alaska ervaren? We twijfelen nl. of we alleen Alaska zullen doen of toch een combi met Canada.
Wij hebben "slechts" 2000 miles gereden in 2 weken. Ik vond het wel meevallen, maar we reden niet met een camper maar met een huurauto die we in Anchorage hadden opgehaald. Als je wat meer de binnenlanden in gaat, zijn de wegen soms van mindere kwaliteit. Soms omdat het gravelwegen zijn, soms omdat er ernome bulten en golven in het asfalt zitten als gevolg van frost heave. Dat krijg je als de permafrost onder de weg uitzet. Wij zijn ruweg in Achorage, Seward, Valdez en Fairbanks geweest.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.