Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis slivo: Yellowstone en omgeving

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
slivo
Amerikafan

Re: Reis slivo: Yellowstone en omgeving

Bericht door slivo »

Ik heb nog een vraagje over de route van sheridan naar cody. Als ik op google maps kijk dan is het een wel heel erg bochtige weg ( reisziekte ). Een alternatief zou dan zijn om via Billings te rijden. Dit is wel een stuk om en ik weet niet of er daar onderweg nog iets leuks te zien is voor een stop.
Wie weet iets van beide routes?
Alvast bedankt Mirjam
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Reis slivo: Yellowstone en omgeving

Bericht door Yeehaw »

De route via Billings en dan naar Cody is kwa scenery echt een stuk minder. Ik zou gewoon proberen van Sheridan via us14 (niet 14A) naar Cody te rijden. Het is natuurlijk moeilijk te beoordelen hoe reisziek iemand kan worden maar 14 is echt heel goed te rijden. No worries. Ga voorin de auto zitten en concentreer je op de horizon. Dat wil nog wel eens helpen.
Yeehaw
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer