Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route Hein: Rapid City - Salt Lake City

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Arianne1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Route Hein: Rapid City - Salt Lake City

Bericht door Arianne1 »

Idd we gaan via beertooth naar cooke city. We gaan de route rc cody nog eens onder de loep nemen.
Status plannen voor vakantie 2019 Oostkust USA/Canada
vakantie Mei/juni 2018; 4 weken relaxen in Florida
via face book: Van Bilsen goes USA
geef een like en je blijft op de hoogte van onze avonturen
Arianne1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Arianne1 »

We zitten er nu aan te denken om 1 nacht rapid city om te zetten naar Sheridan.

Dan zou het worden
dag 1 badlands
dag 2 mount rush more door naar Sheridan of Buffalo (half uurtje korter)
dag 3 Sheridan naar Cody.

Zo hebben we in Cody ook meer tijd. Is dit een betere optie? ipv mounth rush more slapen in rc en de volgende dag van rc naar cody. Dan zullen we custer state park moeten gaan schrappen op dag 3 denk ik zo. Anders wordt het wel heel veel op 1 dag met het rijden erbij. Maar we gaan in Yellowstone nog genoeg natuur zien denk ik zo. Of we Devil tower wel in lassen kijken we ter plaatse dan nog wel.
Alle op/aanmerkingen zijn welkom
Status plannen voor vakantie 2019 Oostkust USA/Canada
vakantie Mei/juni 2018; 4 weken relaxen in Florida
via face book: Van Bilsen goes USA
geef een like en je blijft op de hoogte van onze avonturen
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Ik ben een fan van het Buffalo Bill Historical Center. Meer tijd in Cody vind ik dus een voordeel. Ik vind echter ook dat een bezoek aan South Dakota niet "af" is, als je Custer S.P. en de Needles Highway overslaat. Lastige keuze dus, of je moet ergens anders in de route nog een gaatje kunnen vinden.

Ik vrees dat je hiermee niet echt geholpen bent. :oops: Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Hein
Amerika-ontdekker

Bericht door Hein »

Voor mij was Custer echt een aanrader. Nu, het was ook wel schitterend weer, dus dat helpt wel. BB historical center hebben wij dan inderdaad moeten skippen, te laat in Cody maar wij zijn sowieso meer aan natuur dan aan musea....

Ik zou het volgende voorstellen:

Dag 1: Badlands in de voormiddag, namiddag naar Custer State Park en daar ergens slapen (hebben wij ook gedaan, is doenbaar gezien de jet lag enz., wel niet heel erg veel tijd in de Badlands, maar wel genoeg om een goed zicht te hebben). In de late namiddag kan je via de Needles Highway tot in Custer SP en s'avonds nog de wildlife loop rijden. (wanneer gaan jullie? Wij gingen eind juni, dus lekker lang licht natuurlijk).
Dag 2: Via een andere scenic road (Iron mountain road) uit Custer State Park en naar Mount Rushmore. Daarnaa doorrijden naar Devils Tower en evt. naar Buffalo. Een volle dag, maar kan wel denk ik als je niet teveel wil bezoeken in de Black Hills.
Dag 3: naar Cody.

Er is inderdaad veel om te bezoeken... Maar wij hadden niet het idee dat we moeten rennen...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer