We tellen weer af

Eerlijk gezegd denk ik niet dat er internationale reizen gaan plaats vinden in British Columbia, Canada dit jaar. We zitten op dit moment in fase 1 van de 4 fases in verband met het heropstarten van alles, fase 2 zal deze maand stilletje beginnen. Internationaal toerisme zal pas kunnen doorgaan in fase 4 en onder de voorwaarden dat er een kuur is voor dit virus, geen besmettingen meer zijn of een vaccin ter beschikking is. Dus dat kan volgens mij nog wel een tijdje gaan duren. Hier kan je het lezen op de officiele website van BC government (je kan de fases ergens in het midden van dit artikel vinden): https://www2.gov.bc.ca/gov/content/safe ... start-planIris_1982 schreef: ↑01 jun 2020, 18:46Wij hebben een reis door British Columbia gepland staan vanaf 29 augustus tm 19 september.
Camper geboekt via Tioga Tours, de rest zelf geregeld.
We hebben 750 euro aanbetaald maar de overige 2300 moet dus nog eind juli betaald worden.
Best een dilemma.... Op tripadvisor forum lees ik dat Canada zelfs overweegt om de grenzen de hele zomer of zelfs het hele jaar nog dicht te houden.
Ik denk dat we het gaan aankijken want ook in Canada beginnen in juli de zomervakanties dus ik neem aan dat de overheid dan echt wel een beleid heeft opgesteld voor de zomer. Duimen dat we kunnen gaan..... en anders hoop ik om te boeken naar Amerika (ik heb het gevoel dat zij eerder opengaan)
Nog meer mensen die in september een Canada reis in de planning hebben?