Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

nieuw hier en ga deze zomer naar canada help

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
tomthekid
Amerika-newbie

nieuw hier en ga deze zomer naar canada help

Bericht door tomthekid »

we gaan deze zomer naar canada

is dat een goeie route

want het lijkt mij wel veel hyway

tips steeds welkom

seebe (hyw 1)
canmore (hyw 1)
banff hyw (hyw1)
lake louise 93
jasper 93
moose lake (hyw16)
valemount 5
blue river 5
clearwater 5
little fort 5
bridge lake 24
sheridan lake 24
100 mile house 97

als er iemand een stekkie zoekt in 100 mile house

b&b vrienden van mij zie website

http://canadaskiadventure.com/csa_nl.htm
je moet maar mailen als je foto"s wil

thx voor jullie helpende gedachte

a smile in the mind is asmile on the face :wink:
IK BEN GEWOON FAN VAN
kootjekluit
Amerika-newbie

Re: nieuw hier en ga deze zomer naar canada help

Bericht door kootjekluit »

Hoi Tomthekid,

ik moest wel lachen toen ik je berichtje las en dat je denkt dat het veel highway is. Wij hadden bij Highway ook gigantische snelwegen in ons hoofd maar dat blijkt in de praktijk heel anders te zijn. Vaak kun je het beter vergelijken met onze provinciale wegen.
Maar ze zijn mooi!!!! Onvergetelijk!
Je kunt er videofilmpjes van bekijken op onze website Rondje West Canada. Het zijn 3 filmpjes en ze heten On the road. Er staan trouwens nog zo'n 25 andere filmpjes op.
http://communities.zeelandnet.nl./data/ ... php?page=1

Greetzz
Toon

***Opmerking moderator:

Ik heb vanavond de indruk dat jij een search op Canada gedaan hebt, en dat je daar dan maar bent op beginnen reageren. En ik vind het op het randje van "spammen", als ik al die berichten bekijk die jij vandaag gepost hebt en waar je "reclame" zit te maken voor je website.
Een klein beetje attent lezer zou namelijk gemerkt hebben dat dit een berichtje is dat reeds een half jaar oud is, en dat het topicstarter slechts 2 berichtjes op het forum geplaatst heeft, namelijk op diezelfde dag. Nadien hebben we nooit nog iets gehoord van die persoon, dus ik heb het sterke vermoeden dat hij nog weinig hulp zal hebben aan jouw bericht.

Elke***
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer