Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

route 66

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
jeannette
Amerika-ontdekker

route 66

Bericht door jeannette »

Hallo mensen,
Ik ga in mei en juni met mijn man vanaf chicago de route 66 rijden tot aan holbrook Arizona, wij zijn al ervaren amerika reizigers we zijn al door heen amerika geweest per auto en camper, maar hebben geen ervaring mrt route 66.
We willen graag weten of iemand daar ervaring mee heeft en welke hotelletjes leuk zijn en wat echt een must is om te zien, ik wil dit graag weten als er iemand is die hem gereden heeft.
Alvast bedankt
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Hy
Als ervaren Amerika reiziger zal je wel weten dat het grootste deel van de route 66 niet meer bestaat. Als je van Holbrook via Flagstaf naar Las vegas rijd kun je vlak na Williams rechts af de rout 66 op. Een leuk stukje weg, maar eigenlijk moet je het met de motor doen, dat geeft je het echte route 66 gevoel.
Groeten
Harm
Laatst gewijzigd door hdeweert op 22 feb 2004, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

[Gekopieerd uit dubbele thread en verplaatst]

Jeannette schreef:

hallo luitjes,
Ik heb een paar weken geleden een oproep gedaan op deze site voor informatie van de route 66, is er dan niemand die deze route al een keer gereden heeft.
Het liefst wil ik een video met de route met alle leuke hotelletjes en bezienswaardigheden wij rijden hem vanaf chicago tot aan holbrook want daarvan gaan wij naar las vegas.
Wie o wie heeft leuke ideeen voor mij
groeten jeannette
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Saskia
Amerika-ontdekker

Route 66

Bericht door Saskia »

Hallo Jeanette,

In 1995 ben ik van New York naar LA gereden. In die reis zat route 66 dus helemaal. Persoonlijk zou ik die reis niet meer maken. Allereerst was het gedeelte dat ik gereden heb het "nieuwe" route 66. Je rijd enorme afstanden en ook een aantal dagen dat er niks, maar dan ook helemaal niks te beleven is. Dat vind ik zonde van de vakantie. De reis die ik gemaakt heb was een georganiseerde reis, dus incl. hotels, autohuur en ticket. Mocht je er nog vragen over hebben dan hoor ik dat graag.

Groeten,
Saskia
Ben geinteresseerd in reisverhalen, tips en suggesties over een rondreis door West-Canada. Wat is een must om te zien? Wat is juist tegengevallen?
jeannette
Amerika-ontdekker

route 66

Bericht door jeannette »

Hallo Harm en Saskis,
Bedankt voor jullie reaktie het klinkt niet zo bijzonder maar we moeten het zelf maar ondervinden
Als jullie nog iets weten dan hoor ik het graag
groetjes van jeannette
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer