Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Diashaliz: Coast tot coast trip...

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Diashaliz
Amerika-newbie

Reis Diashaliz: Coast tot coast trip...

Bericht door Diashaliz »

M´n vriend, dochter en ik willen volgend jaar (juni-juli, totaal 5 weken) een coast to coast trip maken.
Plan is te starten in Orlanda, Fl. en als eindbestemming San Fransisco CA.
Vooraf hotels plannen doen we niet, dit omdat we zo ook niet vastzitten aan de reistijd.

Wat moeten we zeker wel en zeker niet doen...uiteraard ben ik me bewust dat dit voor iedereen anders is, maar van alle tips, voorstellen kan ik vast en zeker iets gebruiken... :D

Alvast heel erg bedankt voor jullie reactie.. 8)
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Coast tot coast trip...

Bericht door Yeehaw »

Hi
Wat jij vraagt is moeilijk te beantwoorden omdat de mogelijkheden eindeloos zijn. In juni/july zal het zuiden heet en luchtvochtig zijn en het westen heet en droog op veel plaatsen. Wil je nog iets in de omgeving van Orlando zien? Wil je de interstates rijden of zoveel mogelijk de byways. Ben je geinteresserd in New Orleans? Nashville? Memphis? Je kan door Texas-New Mexico, Arizona, Nevada en Ca. rijden of noordelijker gaan door Utah. Willen jullie National Parks bezoeken? Indien ja, zal je daar toch reserveringen moeten maken als je in een park wil zitten. Houden jullie van wandelen of is het meer een road trip? Steden, natuur? etc etc. Vertel eens iets meer over wat jullie interesseert.
Yeehaw
Laatst gewijzigd door Yeehaw op 07 dec 2009, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zitten ook te denken aan een coast to coast trip, maar dan vanuit New York of Washington, zie dit topic of hier voor de uitgebreide planning. Florida trekt ons niet zo, en bovendien is het ons daar te vochtig heet in de zomer.
Ik heb al wel gemerkt dat zelfs 5 weken nog kort is om veel te kunnen zien, maar zoals Yeehaw al zegt hangt het er ook van af wat jullie willen doen en wat jullie interesseert.

Marianne
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Het voordeel van het starten uit Florida is de prijs van de huurauto. Die is veel goedkoper dan in NY of DC. Drop off blijft gelijk. Het mooiste zou natuurlijk zijn om eerst van Florida naar NY te rijden en dan cross country maar dan heb je langer dan 5 weken nodig......
Yeehaw
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer