Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis jan de korte: reisplanning Las Vegas - Miami
-
- Amerikafan
Reis jan de korte: reisplanning Las Vegas - Miami
Hallo Iedereen,
Graag zou ik wat feedback willen op de volgende planning. We gaan 13 september weg en 11 oktober terug.
Weten jullie wat leuke bezienswaardigheden langs de route en hebben jullie op of aanmerking op de planning?
Alvast bedankt voor de reacties!
Jan
Datum Van Naar
dag 1 13-sep Di Amsterdam Las vegas
dag 2 14-sep Wo Las vegas Las vegas
dag 3 15-sep Do Las vegas Las vegas
dag 4 16-sep Vr Las vegas Albuquerque
dag 5 17-sep Za Albuquerque Roswell
dag 6 18-sep Zo Roswell San Angelo
dag 7 19-sep Ma San Angelo Houston
dag 8 20-sep Di Houston Houston
dag 9 21-sep Wo Houston Natchez
dag 10 22-sep Do Natchez New Orleans
dag 11 23-sep Vr New Orleans New Orleans
dag 12 24-sep Za New Orleans Pensacola
dag 13 25-sep Zo Pensacola Macom
dag 14 26-sep Ma Macom Charleston
dag 15 27-sep Di Charleston Savannah
dag 16 28-sep Wo Savannah Orlando
dag 17 29-sep Do Orlando Orlando
dag 18 30-sep Vr Orlando Homestead
dag 19 1-okt Za Homestead homestead
dag 20 2-okt Zo Homestead Key Largo
dag 21 3-okt Ma Key largo Big Pine Key
dag 22 4-okt Di Big Pine Key Key West
dag 23 5-okt Wo Key West Key West
dag 24 6-okt Do Key West Miami
dag 25 7-okt Vr Miami Miami
dag 26 8-okt Za Miami Miami
dag 27 9-okt Zo Miami Miami
dag 28 10-okt Ma Miami Amsterdam
dag 29 11-okt Di Amsterdam
Graag zou ik wat feedback willen op de volgende planning. We gaan 13 september weg en 11 oktober terug.
Weten jullie wat leuke bezienswaardigheden langs de route en hebben jullie op of aanmerking op de planning?
Alvast bedankt voor de reacties!
Jan
Datum Van Naar
dag 1 13-sep Di Amsterdam Las vegas
dag 2 14-sep Wo Las vegas Las vegas
dag 3 15-sep Do Las vegas Las vegas
dag 4 16-sep Vr Las vegas Albuquerque
dag 5 17-sep Za Albuquerque Roswell
dag 6 18-sep Zo Roswell San Angelo
dag 7 19-sep Ma San Angelo Houston
dag 8 20-sep Di Houston Houston
dag 9 21-sep Wo Houston Natchez
dag 10 22-sep Do Natchez New Orleans
dag 11 23-sep Vr New Orleans New Orleans
dag 12 24-sep Za New Orleans Pensacola
dag 13 25-sep Zo Pensacola Macom
dag 14 26-sep Ma Macom Charleston
dag 15 27-sep Di Charleston Savannah
dag 16 28-sep Wo Savannah Orlando
dag 17 29-sep Do Orlando Orlando
dag 18 30-sep Vr Orlando Homestead
dag 19 1-okt Za Homestead homestead
dag 20 2-okt Zo Homestead Key Largo
dag 21 3-okt Ma Key largo Big Pine Key
dag 22 4-okt Di Big Pine Key Key West
dag 23 5-okt Wo Key West Key West
dag 24 6-okt Do Key West Miami
dag 25 7-okt Vr Miami Miami
dag 26 8-okt Za Miami Miami
dag 27 9-okt Zo Miami Miami
dag 28 10-okt Ma Miami Amsterdam
dag 29 11-okt Di Amsterdam
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reisplanning Las vegas - Miami
Lijkt me een mooie route
Zoals je ziet maak je de eerste dagen aardig wat kilometers en ook Macom-Charleston is een hele dag in de auto. Je zou de eerste dagen wat meer kunnen spreiden door bijv. Sedona en Austin toe te voegen? Verder weet ik niet wat jullie doel is: steden bezoeken (en de keys)?
Derk

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-
- Amerika-newbie
Re: Reisplanning Las vegas - Miami
Veel rijden is het eerste dat opkomt als ik het schema zie, en dan bedoel ik letterlijk hele dagen in de auto.
LV naar Albuquerque is ook een hele dag snelweg (we hebben dit vaak gereden omdat dit onze route is om naar Santa Fe te gaan) Ik zou trouwens zeker een dag Santa Fe toevoegen daar is echt veel meer te zien dan Albuquerque. (Old town is nice maar niet veel meer dan een block) verder is het vooral gewoon een grote stad.
Ik neem aan dat Roswell op de lijst staat vanwege de UFO's ....
Als je daarin geinteresseerd bent heeft Grandu gelijk en zou ik zeker Sedona toevoegen... daar is een Vortex zegt men.
(mijn indiaanse schoonmoeder noemt het Chindi)
Van San Angelo naar Houston, hierbij zou ik zeker een detour maken naar San Antonio, dat is echt wel de moeite waard.
LV naar Albuquerque is ook een hele dag snelweg (we hebben dit vaak gereden omdat dit onze route is om naar Santa Fe te gaan) Ik zou trouwens zeker een dag Santa Fe toevoegen daar is echt veel meer te zien dan Albuquerque. (Old town is nice maar niet veel meer dan een block) verder is het vooral gewoon een grote stad.
Ik neem aan dat Roswell op de lijst staat vanwege de UFO's ....

Als je daarin geinteresseerd bent heeft Grandu gelijk en zou ik zeker Sedona toevoegen... daar is een Vortex zegt men.
(mijn indiaanse schoonmoeder noemt het Chindi)
Van San Angelo naar Houston, hierbij zou ik zeker een detour maken naar San Antonio, dat is echt wel de moeite waard.
-
- Amerikafan
Re: Reis jan de korte: reisplanning Las Vegas - Miami
Bedankt voor jullie reacties:)
We hebben onderweg al een paar plaatsen om aan te doen, dit zijn echt de start en stopplek voor de overnachting.
We gaan bij Houston naar galveston. We gaan inderdaad een dag naar Santa Fe, Sedona staat ook in de planning.
Ons doel is vooral het zuiden te bekijken en wat tijd door te brengen in Florida. De paar dagen miami zijn gepland omdat ik daar een tatoeage laat zetten.
Vorig jaar zijn we al bij Las Vegas geweest, we hebben toen het standaard ZuidWest rondje gedaan in 4 weken dus de GrandCanyon etc hebben we al gezien.
We wilden graag terug naar Las Vegas omdat je hier lekker kunt relaxen, beetje in je hotel rondhangen en op de strip, dat leek ons wel geschikt voor de eerste paar dagen.
Wat vinden jullie van New Orleans, is dat de moeite waard om meerdere dagen aan te besteden? We zijn niet zo van het avond/nacht leven in de steden, we gaan vooral vroeg op weg en ook redelijk op tijd weer naar bed in de vakanties.
Alvast bedankt voor meer reacties
We hebben onderweg al een paar plaatsen om aan te doen, dit zijn echt de start en stopplek voor de overnachting.
We gaan bij Houston naar galveston. We gaan inderdaad een dag naar Santa Fe, Sedona staat ook in de planning.
Ons doel is vooral het zuiden te bekijken en wat tijd door te brengen in Florida. De paar dagen miami zijn gepland omdat ik daar een tatoeage laat zetten.
Vorig jaar zijn we al bij Las Vegas geweest, we hebben toen het standaard ZuidWest rondje gedaan in 4 weken dus de GrandCanyon etc hebben we al gezien.
We wilden graag terug naar Las Vegas omdat je hier lekker kunt relaxen, beetje in je hotel rondhangen en op de strip, dat leek ons wel geschikt voor de eerste paar dagen.
Wat vinden jullie van New Orleans, is dat de moeite waard om meerdere dagen aan te besteden? We zijn niet zo van het avond/nacht leven in de steden, we gaan vooral vroeg op weg en ook redelijk op tijd weer naar bed in de vakanties.
Alvast bedankt voor meer reacties

- TerlinguaCreek
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Een groot gedeelte van deze route heb ik in 2009 ook gereden.
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
New Orleans is zeker de moeite waard om een paar dagen te verblijven! De stad heeft een bruisend nachtleven, maar ook als je daar niet van houdt heeft the Big Easy veel te bieden. Het is een heel historische stad, veel unieke Creoolse huizen, mooie parken waar je heerlijk kan relaxen onder de schitterende live oaks, interessante musea, leuke boetiekjes, goed eten en gewoon een heerlijke sfeer. Echt een aanrader!
Leuk dat je een tatoeage wil laten zetten. Toevallig bij Miami Inc.? Mocht je interesse hebben om er één in New Orleans te laten zetten, dan kan ik Electric Ladyland op Frenchmen Street aanraden. Hier heb ik vorig jaar een tattoo laten zetten. Niet duur, en heel goed gezet door Cameron, die ook de kont van Lindsay Lohan heeft getatoeëerd!
Veel plezier met alle voorbereidingen en voorpret!
Leuk dat je een tatoeage wil laten zetten. Toevallig bij Miami Inc.? Mocht je interesse hebben om er één in New Orleans te laten zetten, dan kan ik Electric Ladyland op Frenchmen Street aanraden. Hier heb ik vorig jaar een tattoo laten zetten. Niet duur, en heel goed gezet door Cameron, die ook de kont van Lindsay Lohan heeft getatoeëerd!

Veel plezier met alle voorbereidingen en voorpret!
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1533 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 2 Reacties