Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Washington naar Charleston
Washington naar Charleston
Beste lezers,
Heeft iemand advies voor een leuke route vanaf Washington richting Charleston? Een alternatief voor de skyline drive. We hebben tussen W en C een a twee dagen de tijd.
Welke fijne plaatsen zijn het waard te verblijven/langs te rijden?
Ik verneem graag jullie advies,
Groetjes Fiona
Note mod (Aricon): topic verplaatst naar subforum 'interregionaal'.
Heeft iemand advies voor een leuke route vanaf Washington richting Charleston? Een alternatief voor de skyline drive. We hebben tussen W en C een a twee dagen de tijd.
Welke fijne plaatsen zijn het waard te verblijven/langs te rijden?
Ik verneem graag jullie advies,
Groetjes Fiona
Note mod (Aricon): topic verplaatst naar subforum 'interregionaal'.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Washington naar Charleston
Als je van oorlogschepen houd, dan kan je via norfolk Virginia rijden, daar ligt een slagschip uit de 2e wereldoorlog als museum
- Roosuithoorn
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 35
In welke periode ga je? Als het in de zomermaanden is zou je via de Outer Banks kunnen rijden. Dit zijn een soort waddeneilanden voor de kust van North Carolina. Wij vonden het er erg mooi en de ferry vonden wij ook leuk. Als je in de wintermaanden gaat is het niet zo'n goed idee ivm stormen.
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
Thanks voor jullie antwoorden. Zondag vertrekken we naar New York en (na Boston en Lancaster) dan zullen we rond Columbus Day in Washington zijn. Het schijnt nu nog best warm te zijn dus wie weet qua Outer Banks! Ook in Norfolk ga ik me verdiepen.
Uiteindelijk vliegen we ruim een week na Washington vanaf Tampa terug. We willen nog een paar dagen strand in Florida, maar het is best een eind rijden dus moeten selectief zijn. En dat is balen want het land is gewoon te gaaf!
Uiteindelijk vliegen we ruim een week na Washington vanaf Tampa terug. We willen nog een paar dagen strand in Florida, maar het is best een eind rijden dus moeten selectief zijn. En dat is balen want het land is gewoon te gaaf!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 3240 Weergaves
-
Laatste bericht door Glorious
-
- 3 Reacties