Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen gevraagd zonder ETA naar Canada
Ervaringen gevraagd zonder ETA naar Canada
Hallo allemaal,
31 Augustus 2016 vliegen wij naar Edmonton. Inmiddels het hele ETA verhaal gelezen en dat er tot 29 september dit jaar een coulance periode is dat je zonder ETA kan reizen. Wij zijn benieuwd naar ervaringen van reizigers die zonder ETA naar Canada zijn gevlogen.
Alvast bedankt!
31 Augustus 2016 vliegen wij naar Edmonton. Inmiddels het hele ETA verhaal gelezen en dat er tot 29 september dit jaar een coulance periode is dat je zonder ETA kan reizen. Wij zijn benieuwd naar ervaringen van reizigers die zonder ETA naar Canada zijn gevlogen.
Alvast bedankt!
Re: Ervaringen gevraagd zonder ETA naar Canada
geen ervaring mee. Maar even een vraagje, waarom zou je dat zonder ETA willen doen? Waarom het risico nemen? het duurt alles bij elkaar nog geen 10 minuten en is ook zo binnen. ( tenminste ik had mijn goedkeuring binnen die 10 minuten en ik ga over 2 weken weg )
persoonlijk zou ik het risico dus niet nemen als ik jouw was, gewoon lekker aanvragen. Om die paar centen haal je je voor je vakantie niet nog is extra ellende op de hals zou ik zo zeggen!
persoonlijk zou ik het risico dus niet nemen als ik jouw was, gewoon lekker aanvragen. Om die paar centen haal je je voor je vakantie niet nog is extra ellende op de hals zou ik zo zeggen!
Ja, precies, als je denkt dat het gewoon zonder kan moet je dat vooral gewoon proberen, ik verwacht dat het wel goed gaat. Maar als je ook maar enigszins twijfelt, waarom zou je jezelf dan die onnodige stress aandoen, gewoon aanvragen dat ding.
Wij gaan zelf in juli naar Canada, maar over land, dus voor ons geldt het niet. Maar wij treffen daar familie die vanuit NL naar Canada vliegt, die vragen gewoon een eta aan. Het is het risico echt niet waard zou ik zeggen.
Wij gaan zelf in juli naar Canada, maar over land, dus voor ons geldt het niet. Maar wij treffen daar familie die vanuit NL naar Canada vliegt, die vragen gewoon een eta aan. Het is het risico echt niet waard zou ik zeggen.
Terug in Texas!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wij zijn in juli naar Canada geweest en hebben op advies van onze reisorganisatie geen ETA aangevraagd. Er is hier ook niet naar gevraagd, zonder is dus nu (nog) geen probleem.
Oost-Canada '16
New York '15
Alaska & Yukon ‘15
Alaska & Canada ‘14 http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag267
VS '13 Seattle-Denver (verslag270)
VS '12 Atlanta-Boston
Canada & VS '11 West (verslag268)
New York '10
Canada '08
VS '05 West
New York '15
Alaska & Yukon ‘15
Alaska & Canada ‘14 http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag267
VS '13 Seattle-Denver (verslag270)
VS '12 Atlanta-Boston
Canada & VS '11 West (verslag268)
New York '10
Canada '08
VS '05 West
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tot 29 september kan je binnen zonder eta, als je aan alle andere voorwaarden voldoet.
cic.gc.ca = site van de Canadese overheid
http://www.cic.gc.ca/english/helpcentre ... 235&top=16However, until September 29, 2016, you can board your flight without an eTA, as long as you have appropriate travel documents such as a valid passport. During this leniency period, border services officers can let you enter the country as long as you meet the other requirements to enter Canada.
cic.gc.ca = site van de Canadese overheid
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Zie mijn ervaring in het eTA topic http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 7#p1043269
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 37 Reacties
- 11035 Weergaves
-
Laatste bericht door Jedinja
-
- 8 Reacties