Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ETA toch aanvragen voor paar dagen Canada vanuit USA?

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Mascha76
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

ETA toch aanvragen voor paar dagen Canada vanuit USA?

Bericht door Mascha76 »

Zojuist ben ik er pas achter gekomen dat voor reizen naar Canada nu, of binnenkort, een ETA nodig is.

A.s. September gaan mijn man en ik onze 3e USA rondreis maken en verblijven we ook 3 dagen in Vancouver. We zullen de grens gewoon overgaan met een auto dus de ETA is dan volgens mij niet nodig toch? De ETSA voor Amerika hebben we.

Ik vraag me nu af of het toch niet slim is de ETA wel aan te vragen, dit omdat vanaf Canada naar USA per auto het wel handig is de ESTA te hebben.
We gaan begin september al naar Canada, dus wel ruim voor 29 september wanneer de ETA echt verplicht wordt.
hemmie
Amerika-expert

Re: ETA toch aanvragen voor paar dagen Canada vanuit USA?

Bericht door hemmie »

Wij rijden later vandaafdCanada in, en hebben geen eta, sowieso niet nodig en ik betwijfel of het handiger is.
Terug in Texas!
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

@Mascha76: Dat is als je over de weg van de USA naar Canada gaat niet nodig en biedt ook geen voordeel.
Mascha76
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Mascha76 »

Hemmie en Harryh bedankt voor jullie antwoorden. Dit hoopte ik al, dus dan laat ik het lekker!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer