Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Is het Eaton winkelcentrum (Toronto) de moeite?

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Ondedollartree
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Is het Eaton winkelcentrum (Toronto) de moeite?

Bericht door Ondedollartree »

Over 3 dagen gaan wij Toronto bezoeken en wij vroegen ons af, of het de moeite is om het Eaton winkelcentrum te bezoeken, of liggen hier de prijzen veel hoger dan in de malls?

Groet

* Note mod (Marco): 23-07-2017 - de naam Easton veranderd in Eaton (zie verderop in de berichten).
marrob
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Is het Easton winkelcentrum (Toronto) de moeite?

Bericht door marrob »

Heb een week (voor werk) in een hotel met uitzicht op Eaton gebivakkeerd. Het is een groot winkelcentrum (3 verdiepingen dacht ik) met eigenlijk alle standaard winkels. De prijzen zijn normaal. Ik vond het wel leuk om er rond te kijken. Vanuit Eaton kun je ook naar een heel groot warenhuis. Dat was wel heel duur. Als je met je rug naar het plein (met het Hard Rock Cafe) voor Eaton staat, heb je aan de rechterkant van Eaton een heel leuk en lekker restaurant dat Joey heet. Zit aan Dundas Street.

Als je toch in de buurt bent en van winkelen houdt, is het leuk. Ik zou er niet speciaal voor naar Toronto rijden.

We hebben in Toronto ook gegeten bij The Old Spaghetti Factory (54 The Esplanade, Toronto, ON M5E 1A6, Canada). Toeristisch, maar wel grappig.
Rondreis Zuidwesten 2002
Rondreis Noordoosten + oosten van Canada 2003
Rondreis Californië 2005
New York en rondreis Zuidwesten 2015
Rondreis Denver 2017
Rondreis Zuidwesten 202...
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Het is inderdaad EATON. Het is een zeer typisch winkelcentrum (mall) in de uitgangsbuurt van Toronto gelegen. Het is dus eigenlijk een mall zoals alle andere. Het is geen outlet center als dusdanig.
marrob schreef:We hebben in Toronto ook gegeten bij The Old Spaghetti Factory (54 The Esplanade, Toronto, ON M5E 1A6, Canada). Toeristisch, maar wel grappig.

Best wel grappig, Je hebt deze keten en de Spaghetti Warehouse keten. Beide zijn vergelijkbaar en de inrichting is steeds op hetzelfde idee gebaseerd. Wat hier nu toeristisch aan zou zijn weet ik niet, laat staan wat er grappig aan is. Je vind gelijkaardige restaurants in de meeste grote steden.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Reactie van een local. ;-)
Eaton is een doodgewone mall, downtown Toronto. Mijn favoriete winkel is denk ik waar marron naar verwijst: The Bay (Hudson's Bay Company). Maar het zijn gewone prijzen (dus duurder dan in de US).
Wil je een outlet mall, dan heb je een auto nodig: http://www.premiumoutlets.com/outlet/toronto
Laat je niet verleiden om naar de Dixie Mall te gaan. Dit is een 'outlet mall' even buiten de stad, maar het is echt 10 keer niks. Ik verspil er mijn tijd niet aan.
Sherway Gardens is ook een leuke mall met sommige gewone en sommige upscale winkels, even buiten de stad zelf. Technisch gezien ligt het in Etobicoke (maar dat is ook Toronto).
Wil je echt alles upscale, ga dan shoppen in Yorkville in Toronto.

Ben je op zoek naar iets specifieks voor shopping?

Grappig, die spaghetti restaurants, daar ben ik nog nooit geweest.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
mtl
Amerika-expert

Re: Is het Eaton winkelcentrum (Toronto) de moeite?

Bericht door mtl »

Gewoon een mall zoals vele anderen.
Ondedollartree
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ondedollartree »

kastelke schreef:Reactie van een local. ;-)
Eaton is een doodgewone mall, downtown Toronto. Mijn favoriete winkel is denk ik waar marron naar verwijst: The Bay (Hudson's Bay Company). Maar het zijn gewone prijzen (dus duurder dan in de US).
Wil je een outlet mall, dan heb je een auto nodig: http://www.premiumoutlets.com/outlet/toronto
Laat je niet verleiden om naar de Dixie Mall te gaan. Dit is een 'outlet mall' even buiten de stad, maar het is echt 10 keer niks. Ik verspil er mijn tijd niet aan.
Sherway Gardens is ook een leuke mall met sommige gewone en sommige upscale winkels, even buiten de stad zelf. Technisch gezien ligt het in Etobicoke (maar dat is ook Toronto).
Wil je echt alles upscale, ga dan shoppen in Yorkville in Toronto.

Ben je op zoek naar iets specifieks voor shopping?

Grappig, die spaghetti restaurants, daar ben ik nog nooit geweest.
Goedenmorgen,
Op deze helaas mindere mooie weer dag.. wij waren in de usa, en daat had je al polos voor 35 euro ! Dit gaan wij zeker niet vinden in de eaton center ? Haha ondanks de koers gunstig is?
Groet
mtl
Amerika-expert

Re: Is het Eaton winkelcentrum (Toronto) de moeite?

Bericht door mtl »

De Eaton Center is absoluut geen outletmall. Dus koopjes ga je daar niet vinden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer