Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

In juli 2019 campings vastleggen?

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
mschellings
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

In juli 2019 campings vastleggen?

Bericht door mschellings »

Hi,

Wij gaan in juli 2019 een rondje vanuit Edmonton doen met een camper. Is het nodig om vooraf alle campings vast te leggen? Of alleen in de parken?

Groeten,
Marco
Hibiscus
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: In juli 2019 campings vastleggen?

Bericht door Hibiscus »

Ik weet niet welk rondje je precies wilt doen, maar wij reden in juli van Banff-Lake Louise-Jasper-Wells Gray-Whistler-Vancouver en alle campings waren vol. Zowel in als buiten de parken. Het is echt heel druk in die regio. Ik had alles zodra het mogelijk was, in januari, geboekt.

Hibiscus
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: In juli 2019 campings vastleggen?

Bericht door Galapogos »

Onze ervaring in de parken is dat de campings daar inderdaad vol zitten in het hoogseizoen. Gelukkig is het boeken niet zo'n probleem. Het is niet zo dat de campings meteen vol zitten als de boekingsperiode opent. Maar ik zou niet wachten tot het allerlaatste moment.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer