Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Aantal dagen Vancouver West-Canada reis

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
KevinC
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Aantal dagen Vancouver West-Canada reis

Bericht door KevinC »

Hallo iedereen,

Ik en een vriend, beiden 25, gaan volgend jaar een roadtrip doen van 3 weken in West-Canada.
We vliegen op Vancouver en brengen hier de 1e nacht door om de volgende dag de camper te gaan ophalen.
Onze reis eindigen we terug in Vancouver nadat we Vancouver Island bezocht hebben.
Nu is de vraag hoeveel dagen jullie in Vancouver zouden verblijven naar eigen ervaringen? We moeten dit inplannen aangezien we onze camper afgeven vanaf we terug in Vancouver zijn, deze hebben we de laatste dagen niet meer nodig in de stad.

Bedankt voor de info!
tomhster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Aantal dagen Vancouver West-Canada reis

Bericht door tomhster »

Meer dan 2 of 3 dagen in totaal zou ik daar niet voor plannen.
stegeman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door stegeman »

Als ik opnieuw zou gaan. We vonden VAncouver fantastisch. Zouden we elk geval minimaal doen:
1 dag: suspension bridge en Stanley Park
1 dag Groose Mountain
1 dag centrum
Maar ieder een andere smaak dus het is lastig te zeggen. Mijns inziens is 3 nachten wel het minimum, ervan uitgaande dat je 2 volle dagen en zeker nog een halve dag hebt. We kochten dagpassen openbaar vervoer en kozen hotel bij vliegveld. Goed bevallen. Je bent zo in het centrum.
De gratis shuttlebus gaat van waterfront de brug over langs Stanley Park en naar de Suspension Bridge die wij namen. Ik weet niet hoe met Groose Mountain. Wij balen dit niet gezien te hebben. Aanrader : fietsen Stanley Park. En voor eten aanrader : Spaghetti Factory (reserveren bijv die ochtend alvast) bij die klok in de buurt.
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door BonnyR »

Wij waren er ook 3 dagen. Er is erg veel te zien. Wij vielen midden in een gigantisch Pow Wow gebeuren. Ik heb daar toen nog mooie foto's gemaakt. Trouwens kwam ik erachter dat er een nationale Pow Wow kalender is. Zal het nog even als algemene tip doorgeven. Wij hebben echt genoten in Vancouver. Ook heel veel festiviteiten toen in het hoogseizoen.
Bijlagen
45661479_10213305614382033_8400926571795316736_n.jpg
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust