Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Walnic: herkansing in 2022!

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Reis Walnic: herkansing in 2022!

Bericht door Walnic »

Driemaal is scheepsrecht!! Na 2x te moeten hebben annuleren vanwege Covid-19, gaan we het in 2022 gewoon nog een keer proberen. We zijn met 2 volwassenen, houden van wandelen maar zijn geen echte hikers. We gaan met de auto en overnachten in hotels. We vertrekken op zaterdag 21 mei en vliegen op dinsdag 14 juni weer terug. Hieronder vind je onze route. Ik weet dat we keuzes moeten maken en dat we niet alles kunnen zien, maar dat geeft een reden om nog eens terug te gaan. :thumbup:
We zijn wat minder van de steden en meer van de natuur. Ook weet ik dat er kans is op winterse taferelen in Jasper en Banff, maar ik kan niet zo makkelijk met mijn vakantie schuiven. De route ligt eigenlijk min of meer al vast, maar ik hoor graag leuke tips voor activiteiten, restaurants, waar moeten we op letten. Kortom, laat maar horen jullie reacties. :)

Dag 1 Amsterdam - Vancouver
Dag 2 Vancouver
Dag 3 Vancouver - Victoria
Dag 4 Victoria
Dag 5 Victoria - Tofino
Dag 6 Tofino
Dag 7 Tofino
Dag 8 Tofino - Campbell River
Dag 9 Campbell River (Eagle Eye Adventure whalesafari)
dag 10 Campbell River - Whistler
dag 11 Whistler
dag 12 Whistler - Lillooet
dag 13 Lillooet - Clearwater
dag 14 Clearwater
dag 15 Clearwater - Jasper
dag 16 - 17 -18 Jasper
dag 19 Jasper - Lake Louise
dag 20 - 21 - 22 Lake Louise
dag 21 Lake Louise - Canmore
dag 22 Canmore
dag 23 Canmore - Calgary - Amsterdam

Heeft iemand ervaring met een beersafari in Tofino, is dat de moeite waard in deze periode?
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Herkansing in 2022!

Bericht door jojostravelusa »

Wij zijn in 2019 ook met Eagle Eye Adventures op whale watch tour geweest. Was spectaculair in de zodiac. Houd er rekening mee dat het behoorlijk koud is onderweg. Wij waren er op 3 september. Je krijgt een goed pak en een muts, dus op zich valt het mee. Wij vonden het best een leuke dag, maar wat ons tegenviel was dat er erg veel tijd besteed werd aan het stuk heen en terug varen naar de lunchplek. Wij vonden dat wat zonde van de tijd.

https://jojos-rondje-west-canada-2019.b ... hardy.html
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Herkansing in 2022!

Bericht door Walnic »

Leuk verslag Jojos en bedankt voor je reactie. Orca-whaletocht staat al heel lang op mijn verlanglijstje.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer