ik ben een alleenstaande mama en wil de volgende zomer met mijn tienerkinderen (13,15 en 17 dan) naar Amerika. De oudste wil vooral LA en Las Vegas zien, terwijl de jongste orca's wil zien.

Vandaar dus mijn intentie om te starten in Vancouver en dan verder via San Francisco naar LA en Las Vegas , en hopelijk nog wat meer naar het oosten langs een indianenreservaat .. Liefst zou ik dan ook nog Yellowstone aandoen .. en stukje van de Route 66.

Soit, ik ben nog maar net begonnen met wat uit te zoeken en vooraleer ik de vluchten boek, wil ik vooral bekijken wat haalbaar is. En waarheen/waarvandaan mijn vluchten moeten zijn.
Ik wou eigenlijk 6 weken gaan, maar dat ziet mijn ex niet zitten, dus ik vrees dat ik ergens tussen de 3 en 4 weken ga stranden .. Dus onvoldoende voor mijn wensen vrees ik.
Misschien dat ik dan beter een volgende keer Canada en de orca's bezoek? Maar ja, nu we toch die richting uit gaan zou het langs de andere kant ook weer net handig zijn om dat te combineren.
Jullie horen het al, ik ben er nog niet helemaal uit. Moesten er mensen zijn die misschien zo'n rondreis hebben gedaan, ik ben dus vooral geïnteresseerd in de tijd die ik hiervoor nodig zou hebben. En dan ook welke dingen ik zou kunnen skippen, zeker niet mag missen.
Ik zou het liefst ook wat leuke activiteiten boeken voor de kinderen (vorig jaar in Zuid Afrika hebben we bv gedoken met haaien, bungeejump, op de segway door de wijngaarden, .. ).
Alvast bedankt!
Ik ga ondertussen alvast even het forum wat uitpluizen.