Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kentucky en omliggende staten
Kentucky en omliggende staten
In maart ga ik naar Louisville, Kentucky, om mijn zoon daar te bezoeken (hij studeert daar aan de University of Louisville). Samen willen we 5 dagen met de auto een korte rondreis maken, startend vanuit Louisville. Nashville ligt dichtbij (tips?), maar wat zou verder interessant zijn voor een leuke rondreis; wat ligt op redelijke reisafstand en is aan te raden om te bezoeken? Er is weinig te vinden over dit gedeelte van de VS, dus hopelijk heeft iemand op dit forum tips? Zou top zijn, vast dank!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Kentucky en omliggende staten
Vragen over dit gedeelte van Amerika kun je beter hier stellen: viewforum.php?f=15
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
@Keulevon
Op een uurtje rijden vanaf Louisville vond ik het Kentucky Horse Park leuk om te bezoeken. Vooral de 'meet and greet' in de stallen met de race paarden. Mammoth Cave op 1.5 uur rijden is ook interessant.
Op een uurtje rijden vanaf Louisville vond ik het Kentucky Horse Park leuk om te bezoeken. Vooral de 'meet and greet' in de stallen met de race paarden. Mammoth Cave op 1.5 uur rijden is ook interessant.
19 States so far...
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Maar denk eraan dat Kentucky Horse Park op maandag gesloten is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht