Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels New York? Hotel Metro of Hotel Wolcott?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Dobby
Amerika-newbie

Hotels New York? Hotel Metro of Hotel Wolcott?

Bericht door Dobby »

Wie kent hotel Metro of hotel Wolcott in New York, hoe is met name de ligging van dit hotel, in de buurt van Broadway? Wie heeft ervaringen en zou je het kunnen aanbevelen. Ik hoor het graag.
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Kijk even op tripadvisor, daar staan van bijna alle hotels reviews op die meestal wel kloppen.

Zo kwamen wij erachter dat het hotel dat wij in London had geboekt stikte van de kakkerlakken, direct geannuleerd en met behulp van tripadvisor een nieuw hotel gevonden dat wel voldeed.
Dobby
Amerika-newbie

Bericht door Dobby »

Inderdaad tripadvisor is een goede raadgever, maar ik ben juist heel benieuwd naar persoonlijke ervaringen van de mensen van dit forum.
Maar toch bedankt!!
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Zelf ben ik nooit in deze hotels geweest dus verder als tripadvisor kan ik je niet helpen. Er zal vast wel iemand zijn die iets over deze hotels heeft gehoord en je meer advies kan geven.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: Hotels New York? Hotel Metro of Hotel Wolcott?

Bericht door MattRob »

Dobby schreef:Wie kent hotel Metro of hotel Wolcott in New York, hoe is met name de ligging van dit hotel, in de buurt van Broadway? Wie heeft ervaringen en zou je het kunnen aanbevelen. Ik hoor het graag.
Broadway loopt van Noord naar Zuid Manhattan :lol: ! Dus feitelijk ben je altijd in de buurt van Broadway :wink: !

Kijk ook eens naar Priceline.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
marisca
Amerika-ontdekker

Bericht door marisca »

Ons hotel in 1998 was hotel'' the Newyorker'' en het beviel ons prima.
Wel kleine kamers maar wel betaalbaar en een goede ligging.
Vlakbij madison square garden en Empire state building:)
Lekker restaurant ( DINER ).
En je kon mooi vlakvoor het hotel weg met een dubbel dekker die je een rond tour gaf door manhattan.
Heb heimwee.............

gr maris
ps: dus leuke herrinderingen aan dat hotel:)
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Wat je ook doet boek niet in het Pennsylvania!! Schimmel staat er op de muren.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Als jullie een review willen geven (of lezen) van een hotel, dan nodigen we jullie graag uit om eens een kijkje te nemen op de review-site van
AllesAmerika.com: http://www.allesamerika.nl/reviews

Er zijn al enkele hotels in New York beoordeeld maar we zouden natuurlijk graag meer zien.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mantoinette »

Hey Dobby,

Wij hebben in NYC hotel New Yorker gereserveerd. Dit hotel ligt volgens de kenners vrij centraal en kwam er vrij goed uit bij de tripadvisor.

MAS
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!

reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
MartijnK
Amerika-ontdekker

Bericht door MartijnK »

Mijn vriendin en ik zijn net terug van een weekje New York, wij verbleven in het Cosmopolitan Hotel en het beviel ons supergoed. Erg net hotel, kamers zijn brandschoon maar klein, maar je hebt wel een eigen bad, douche en toilet. Elke dag schoon beddegoed en genoeg schone handdoeken. Vraag echter wel om een kamer met airco want de verwarming stond heel erg hoog. Locatie was ook super, 5 blokken ten noorden van de WTC site, Starbucks onder het hotel en een groot metro station voor....euh ónder de deur. ;-)

Aangezien een metrokaart voor een week iets van 20 dollar kost, ben je overal in een poep en een scheet. :)
Dobby
Amerika-newbie

Bericht door Dobby »

Wie kent hotel Metro of hotel Wolcott in New York, hoe is met name de ligging van dit hotel, in de buurt van Broadway? Wie heeft ervaringen en zou je het kunnen aanbevelen. Ik hoor het graag
Allemaal hartstikke bedankt voor jullie reacties. Maar het is uiteindelijk hotel Belvedére geworden. Gezien de lovende reviews bij de tripadvisor en van dit forum gaan we het uitproberen :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer