Weet je wat ik zou doen? Ik zou AK combineren het het Magic Kingdom. Die heb je hier in Parijs ook en ik neem aan dat je er al eens geweest bent. Het MK in Orlando is precies hetzelfde alleen is de oppervlakte groter en sommige attracties zijn iets anders als hier. En tussen de verschillende disney parken kan je heel makkelijk met de monorail heen en weer.daydreamy schreef:We nemen sowieso de pas (we gaan 3 dagen naar Disney) en we willen het AK niet missen, dus gaan we waarschijnlijk voor die.mirdj schreef: Dit vind ik wel erg duur (tenzij je een pas voor Disney aanschaft, maar ik weet niet of je die er uit zal halen) en ook kort voor 1 dag, hoewel er in het AK op zich niet echt veel te doen is (vind ik). Ik zou tussen deze 2 kiezen en er dan de hele dag doorbrengen.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NYC, Washington DC & Florida
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- daydreamy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ben in LA ook naar Disney geweest en idd ook in Disneyland Parijs, denk niet dat we ook nog naar MK gaan (ik vind het niet erg, maar m'n vriend ziet dat niet zo zitten denk ik)mirdj schreef: Weet je wat ik zou doen? Ik zou AK combineren het het Magic Kingdom. Die heb je hier in Parijs ook en ik neem aan dat je er al eens geweest bent. Het MK in Orlando is precies hetzelfde alleen is de oppervlakte groter en sommige attracties zijn iets anders als hier. En tussen de verschillende disney parken kan je heel makkelijk met de monorail heen en weer.
Misschien gaan we wel na het AK naar downtown, we moeten maar even kijken

2006 = Zuidwesten (CA-NV-AZ)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dat kan ook, ik vind zelf dat je het AK moet combineren met een andere. Misschien kan jij je er wel de hele dag vermaken, dat is natuurlijk voor iedereen weer anders. Epcot vond ik ook geen bal aan dus je zou eventueel na het AK ook daar heen kunnen gaan en de dag die je voor Epcot hebt gepland gebruiken om naar MGM te gaan (als je niet meer naar Epcot terug wilt).
-
- Amerika-ontdekker
Hi, Ik had een 3 daagse hopperpas in Disney. Halve dag AK in combinatie met MK, 1 dag Epcot en 1 dag MGM. Vond AK nauw niet zo hoor, MGM vond ik leuker. Mijn mening.daydreamy schreef:We nemen sowieso de pas (we gaan 3 dagen naar Disney) en we willen het AK niet missen, dus gaan we waarschijnlijk voor die.mirdj schreef: Dit vind ik wel erg duur (tenzij je een pas voor Disney aanschaft, maar ik weet niet of je die er uit zal halen) en ook kort voor 1 dag, hoewel er in het AK op zich niet echt veel te doen is (vind ik). Ik zou tussen deze 2 kiezen en er dan de hele dag doorbrengen.
AK kan je binnen een halve dag zien. Heb anders nog wel wat tips. Hoor het wel.
Over het ESB moet je geluk hebben. Mooi weer meteen gaan. Grootste kans op mooi weer is s'ochtends vroeg. In de middag komt meestal de bewolking opzetten. S'ochtends is het ook meestal nog rustig.
Groetjes
- daydreamy
- Amerikafan
We hebben even overlegd en zijn van mening dat we er nu nog niet te hard over na moeten denken :pvandermeij schreef: Hi, Ik had een 3 daagse hopperpas in Disney. Halve dag AK in combinatie met MK, 1 dag Epcot en 1 dag MGM. Vond AK nauw niet zo hoor, MGM vond ik leuker. Mijn mening.
AK kan je binnen een halve dag zien. Heb anders nog wel wat tips. Hoor het wel.
Over het ESB moet je geluk hebben. Mooi weer meteen gaan. Grootste kans op mooi weer is s'ochtends vroeg. In de middag komt meestal de bewolking opzetten. S'ochtends is het ook meestal nog rustig.
Groetjes
We plannen gewoon 3 dagen Disney in en zien daar wel wat we doen

Dit is de planning geworden, we hebben toch besloten om Miami eruit te laten, omdat we liever wat rustiger aan doen en het liefst vanuit 1 plek alles doen.
We zitten er dan ook hard over na te denken om een Villa te gaan huren in de buurt van Orlando

Dag 1 = Aankomst NYC
Dag 2 = NYC
Dag 3 = NYC
Dag 4 = NYC
Dag 5 = NYC
Dag 6 = NYC
Dag 7 = Binnenlandse vlucht naar Orlando
Dag 8 = Orlando
Dag 9 = Orlando
Dag 10 = Orlando
Dag 11 = Orlando
Dag 12 = Orlando
Dag 13 = Orlando
Dag 14 = Orlando
Dag 15 = Terug naar Nederland
Heb meteen Exit-reizen even ge-emaild met onze veranderingen en gevraagd naar de stopover optie, wacht nog op bericht.
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
- daydreamy
- Amerikafan
Je hebt ze wel (ff goed zoeken) maar het mag ook een huisColor01 schreef:Heb je die dan in Orlandodaydreamy schreef: We zitten er dan ook hard over na te denken om een Villa te gaan huren in de buurt van Orlando![]()
![]()
die keren dat ik er ben geweest zag ik meer gewone huizen dan Villa's

2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja, dat is wel handig, want ze blijven eeuwig geldig.
Het scheelt lang in de rij wachten.
Eric
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- daydreamy
- Amerikafan
Bestel je die kaartjes dan niet voor een bepaalde datum?enger003 schreef:Ja, dat is wel handig, want ze blijven eeuwig geldig.
Eric
zo niet, dan zal ik ze tegen die tijd zelf ook bestellen via het internet

2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
- daydreamy
- Amerikafan
Ja preciesmirdj schreef:Als de kaartjes voor een bepaalde datum zijn zou ik ze niet via internet bestellen, je zal net zien dat de hele stad in de smog ligt en dan zie je helemaal niets. Als er geen bepaalde datum op staat zou dat natuurlijk een goede optie zijn, hoef je ook niet lang in de rij te staan.

2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
- daydreamy
- Amerikafan
bedankt voor je antwoordAïda schreef:Je moet op zich wel een datum kiezen voor wanneer je wilt komen maar je hoeft je er niet aan te houden. Het is voor hen meer een indicatie. Wij hebben destijds ook eens kaartjes besteld en zijn toen pas 2 dagen later er naar toe gegaan.

misschien bestellen we ze dan toch maar gewoon, scheelt iig het wachten in die rij..
Nu heb ik ook gelezen dat je tot de 85e (geloof ik) en 102e verdieping kan gaan, heeft niet echt veel nut om beide te doen denk ik, welke raden jullie aan?
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
Dank je wel voor jullie reacties, ik vraag mij toch af voor welke high lights je het beste vooraf via Internet al tickets moet bestellen.
Wie heeft hier ervaring mee? Aangezien een NY trip meestal maar een paar dagen is, in ons geval zes dagen, wil je natuurlijk niet je tijd verdoen met in de rij staan.
Wie heeft hier ervaring mee? Aangezien een NY trip meestal maar een paar dagen is, in ons geval zes dagen, wil je natuurlijk niet je tijd verdoen met in de rij staan.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Reken vooral bij t ESB toch echt maar op een rij
Zeker nu het WTC er niet meer is, zijn de rijen soms ongekend.
Ook als je al een kaartje hebt, moet je binnen toch door security enzo.
Waar is die goeie ouwe tijd dat je in een kwartiertje boven was?
)
mocht je echt geen zin hebben in al die drukte, neem dan het viewdeck van het Rockefeller Center: Top of the Rocks.
Geeft een mooi uitzicht op Central Park en het Empire State Building.
Het is nog zo nieuw dat er deze zomer helemaal niemand in de rij stond
ook op het deck zelf liep slechts een handjevol mensen. Heerlijk rustig, in tegenstelling tot de massa's op het ESB
Waar is die goeie ouwe tijd dat je in een kwartiertje boven was?

mocht je echt geen zin hebben in al die drukte, neem dan het viewdeck van het Rockefeller Center: Top of the Rocks.
ook op het deck zelf liep slechts een handjevol mensen. Heerlijk rustig, in tegenstelling tot de massa's op het ESB
- daydreamy
- Amerikafan
bedankt voor de tip, misschien doen we beide welIris_1982 schreef:Reken vooral bij t ESB toch echt maar op een rij
Waar is die goeie ouwe tijd dat je in een kwartiertje boven was?)

ESB vind ik toch wel de moeite waard om voor in de rij te staan (bij de security dan)

2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
-
- Amerika-ontdekker
Ik zag het ook dat je hoger kon dan de 85ste etage op de ESB. Koste ook weer meer. Toen ik op de 85ste etage stond keek ik naar boven of je daar ook nog kon lopen. Ik zag alleen maar een mast. Dus ik snap niet waar je dan moet staan en hoe je er moet komen op de 102 etage. 85 is ook al heel hoog.daydreamy schreef:bedankt voor je antwoordAïda schreef:Je moet op zich wel een datum kiezen voor wanneer je wilt komen maar je hoeft je er niet aan te houden. Het is voor hen meer een indicatie. Wij hebben destijds ook eens kaartjes besteld en zijn toen pas 2 dagen later er naar toe gegaan.
misschien bestellen we ze dan toch maar gewoon, scheelt iig het wachten in die rij..
Nu heb ik ook gelezen dat je tot de 85e (geloof ik) en 102e verdieping kan gaan, heeft niet echt veel nut om beide te doen denk ik, welke raden jullie aan?
Je kan ook nog een koptelefoon huren. Krijg je een bandje te horen wat je ziet enz. Niet doen, zonde geld.
-
- Amerika-ontdekker
Als de rij al buiten staat, reken er maar op dat je minimaal 2 uur moet wachten!! Want in het gebouw gaan de rijen gewoon kriskras verder. Qua sercurity is het wel weer leuk. Riem en sierraden af en tassen controle. De schoenen mogen aan blijven. Dat scheelt weer.daydreamy schreef:bedankt voor de tip, misschien doen we beide welIris_1982 schreef:Reken vooral bij t ESB toch echt maar op een rij
Waar is die goeie ouwe tijd dat je in een kwartiertje boven was?)
ESB vind ik toch wel de moeite waard om voor in de rij te staan (bij de security dan)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1644 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 7 Reacties