Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Groot Nieuws: baseball in DC

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Groot Nieuws: baseball in DC

Bericht door Petra/VS »

De hele dag hebben de radio en tv het nergens anders over gehad: de Montreal Expo's verhuizen naar Washington DC en zullen hier komen spelen onder een nieuwe naam. Na 33 jaar heeft de Nation's Capital weer een eigen team. Enthousiasme alom (ook van de mannelijke leden van deze familie ;)).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Erg sensationeel nieuws in de VS, zeker voor DC.

Maar (sorry Petra..) ik persoonlijk vind het interessanter om gras te zien groeien dan dat ik naar een baseball wedstrijd ga. OK, ik ga zo'n 2 keer per jaar mee met mijn vrouw, maar dat is alleen maar omdat het bedrijf waar ze werkt ons dan uitnodigt in de skybox voor (gratis) bier en hotdogs :roll:.. go Barons !! http://www.redbarons.com

/PeeJay
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Ik had al zoiets gehoord van de andere "man" in deze familie, proficiat! (weet niet of jij er zo van houdt, ik ben er niet kapot van namenlijk?) maar voor jouw mannen waarschijnlijk enorm gaaf!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Let us see, The Washington Senators became the Texas Rangers.
The Montreal Expos moeten een nieuwe naam krijgen.
How about The WASHINGTON BUSHWACKERS .
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Oh, nee, don't get me wrong. Ik ben het helemaal met PeeJay eens, de meest saaie sport om te bekijken (ok, misschien is cricket, bowling of golf nog saaier...hmmm, moet ik over denken). Maar wel echt deel van de samenleving en kennelijk iets waar je mee opgegroeid moet zijn.
Ik heb vandaag trouwens honderden namen voorbij horen komen, ik vond persoonlijk de Red Tapes wel aardig :twisted: .
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Amerika en Sport is niet uit elkaar te "slaan" :wink:

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Proficiat met julie nieuwe team. Nou geef ik ook niet veel om baseball te kijken, maar het is wel leuk om het te spelen.
Annemiek
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Waar heb je het in vredesnaam over? :dunno: :mrgreen:

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Petra/VS schreef:Oh, nee, don't get me wrong. Ik ben het helemaal met PeeJay eens, de meest saaie sport om te bekijken (ok, misschien is cricket, bowling of golf nog saaier...hmmm, moet ik over denken). Maar wel echt deel van de samenleving en kennelijk iets waar je mee opgegroeid moet zijn.
Ik heb vandaag trouwens honderden namen voorbij horen komen, ik vond persoonlijk de Red Tapes wel aardig :twisted: .
HoHoHo, cricket is een stuk minder saai dan Baseball. Bij cricket zit er veel meer spanning in de wedstrijd. Je moet daarvoor wel de regels kennen en daar zit het probleem. Bijna niemand kent die regels. :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer