Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Betaalbaar kwaliteitshotel in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
nightfoal
Amerikafan

Betaalbaar kwaliteitshotel in New York

Bericht door nightfoal »

Hey AA'ers,

In oktober ga ik met mijn vriend voor de eerste keer naar New York. We willen zo budgetvriendelijk mogelijk reizen, wat op zich vast al een uitdaging is in New York, maar mijn vriend heeft last van allergieën en reageert niet goed op vasttapijt. Veel betaalbaardere plekken zijn dus uitgesloten.

Kennen jullie betaalbare hotels met hardwood floors? Kunnen jullie advies geven over bvb. metrolijnen die je snel tot in het hart van Manhattan brengen zodat we eventueel ietsje verder weg naar een hotel kunnen gaan zoeken?

Alle tips zijn welkom!
2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
Gast

Re: Betaalbaar kwaliteitshotel in New York

Bericht door Gast »

Kijk ook eens op http://airbnb.com of je daar iets kunt vinden.
nightfoal
Amerikafan

Bericht door nightfoal »

Yes, heb ik gedaan! Ziet er momenteel best goed uit. Maar ik meende te horen dat het sinds kort eigenlijk verboden is in New York?
2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
Elmo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Elmo »

Wij verbleven in het Tryphotel, met parket/laminaat op de vloer: http://www.tryptimessquaresouth.com/map.aspx
Rachel.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Rachel. »

Betaalbaarheid en New York is sowieso al een uitdaging :p
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Dat tryphotel vraagt honderden dollars per nacht, niet echt een betaalbaar hotel. Had vorig jaar eind september en begin oktober ook de grootste moeite om iets betaalbaars te vinden. Kwam uiteindelijk in Jersey City terecht en later Long Island City. Betaalbaar en kwaliteit ga je niet vinden in Manhattan vrees ik!
Gast

Bericht door Gast »

Rachel. schreef:Betaalbaarheid en New York is sowieso al een uitdaging :p
Betaalbaar, kwaliteit en NYC is een nog grotere uitdaging :lol:
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

een appartement huren voor korter dan 1 maand is inderdaad illegaal in NYC ....
en ook: definieer 'betaalbaarheid' .... wat is jullie budget per nacht? Kunnen jullie leven met 'shared facilities'?
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Lyntje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Lyntje »

Google eens op Bubba and Bean lodges... ;-)

Reeds 2 X verbleven en super tevreden!
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Een 'betaalbare' optie is vaak een hotel in Queens, Long Island City ... zolang je in de buurt van de subway zit, zit je goed.
Ik heb een aantal keer naar volle tevredenheid hier gelogeerd, maar er zijn meerdere, volgens mij vergelijkbare, hotelletjes in die buurt ...

Een goede budget optie is dit optrekje .... lekker in het midden van Manhattan, je zult niet snel een uitstekend plekkie vinden voor dit geld ....

En anders is het een kwestie van sites als booking.com en kayak.com en vele anderen goed ik de gaten houden .... voor je boekt even goed reviews bekijken, bijvoorbeeld op Tripadvisor ....

vooral ook: zorg dat je in de buurt van een subway station zit ... dan kan er niet zo heel veel fout gaan ....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
elloisa
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door elloisa »

Ik ga binnenkort ook naar het tryp hotel. Ik betaal geen honderden dollars per nacht.....misschien heb ik geluk gehad?
Wij hebben 6 nachten geboekt voor 500 euro pp.
Ik weet niet wat je budget is..maar ik vond dit nog wel redelijk. Voor hetzelfde geld (of meer) kon ik naar slechtere hotels

Geen ervaring met dit hotel. Hoor veel positieve dingen dus ben benieuwd!
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Vogende maand verblijf ik in The Leo House. Midden in de wijk Chelsea in Manhattan, heel centraal dus en volgens de foto;s en reviews best redelijk (en met houten vloeren). Gereserveerd in november voor ong. €100/nacht (eenpersoonskamer en-suite). Wellicht is dit wat voor jullie
Gezocht en geboekt via Booking.com
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Hoi Frasi ... dat is een hele leuke buurt! ik hoor graag van je hoe het er bevallen is ....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

elloisa schreef:Ik ga binnenkort ook naar het tryp hotel. Ik betaal geen honderden dollars per nacht.....misschien heb ik geluk gehad?
Wij hebben 6 nachten geboekt voor 500 euro pp.
Ik weet niet wat je budget is..maar ik vond dit nog wel redelijk. Voor hetzelfde geld (of meer) kon ik naar slechtere hotels

Geen ervaring met dit hotel. Hoor veel positieve dingen dus ben benieuwd!
Heb wat data in oktober gecheckt en daar kwamen flink hoge prijzen uit. Zes nachten voor 500 euro is dus een geweldige deal. Mag ik vragen waar je dat geboekt hebt en voor welke periode?
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Walnic »

Wij hebben zojuist (advies van Meyem) Country suites & inn geboekt voor 3 nachten in oktober. 130 euro per nacht per kamer, lijkt me een redelijke prijs in vergelijking met andere hotels die we gezien hebben. Inclusief gratis annuleren tot 2 dagen voor aankomst. Leuk, het 1e hotel voor onze reis is nu geboekt. Nu op naar de rest.
elloisa
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door elloisa »

Heb wat data in oktober gecheckt en daar kwamen flink hoge prijzen uit. Zes nachten voor 500 euro is dus een geweldige deal. Mag ik vragen waar je dat geboekt hebt en voor welke periode?

Dan hebben we echt geluk gehad denk ik! Ik heb dit hotel eerder gezien en toen ik een paar dagen later besloten had om te boeken was hij ineens dubbel zo duur!! Een paar weken later stond hij echter weer voor deze prijs...dus toen gelijk geboekt. Er stond wel "superdeal" bij, maar eerlijk gezegd geloofde ik daar nooit zo in...

Ik heb geboekt via booking.com voor eind april.
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

ja, dat Tryp hotel, da's een hele mooie deal, dat vond ik ook al!! Zo zie je maar dat goed rondzoeken heel lonend kan zijn ... :thumbup:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
GinnyUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door GinnyUSA »

Frasi schreef:Vogende maand verblijf ik in The Leo House. Midden in de wijk Chelsea in Manhattan, heel centraal dus en volgens de foto;s en reviews best redelijk (en met houten vloeren).
Ik heb twee keer in dit hotel gelogeerd en het volgende verblijf staat ook al op de planning. Ik vind het een fijn hotel. Geweldige locatie en redelijke prijzen, hoewel ze inmiddels wel iets duurder zijn geworden.
Verwacht geen luxe, het is een beetje vergane glorie en dat moet je kunnen waarderen. Er zijn schijnbaar kamers met wat geluidsoverlast (ze delen oordoppen uit), zelf heb ik daar geen last van gehad. Als ik het goed heb, hebben alle kamers een eigen wasbak en toilet, douche is gedeeld of privé. In de tijd dat ik er was heb ik nooit hoeven wachten op een vrije douche.
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Ginny, als je tegen gedeelde badkamers kan, dan moet je dit stekkie ook maar op je lijstje zetten .... nog goedkoper (er komt geen tax bij), ruime kamers en ook een prima locatie. Wifi is niet erg betrouwbaar, maar er is een Starbucks 1 blok verderop ....:
http://sihnyc.org/guest-house/
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
GinnyUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door GinnyUSA »

Die heb ik eerder vandaag bekeken inderdaad. Een link van jou in een ander topic. Heb je zelf ervaring met deze plek?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer