Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hulp gevraagd voor weekje NY & andere
Hulp gevraagd voor weekje NY & andere
Hallo,
Eerst en vooral mijn felicitaties voor dit ontzettend interessant forum. Ik ben intussen zelf 4 x naar de USA geweest (California, Florida, Nevada, Utah) maar ik blijf hier nog steeds nuttige zaken lezen die ik nog niet wist. Keep it up !
Nu is het zo dat ik jullie hulp zou willen gebruiken voor een weekje vakantie uit te stippelen tussen 2 maart en 10 maart.
Ik zou moeten vliegen op New York en terug willen vertrekken vanuit New York. Hiervoor heb ik een rechtstreekse vlucht gevonden van 360€ waar ik best tevreden mee ben.
Maar... ik weet niet juist waar we onze week gaan doorbrengen want ik vrees dat ons budget het niet aankan om 7 dagen in New York op hotel te verblijven dus zou ik graag eens willen polsen wat jullie bevindingen zijn.
1) Ik vermoed dat ik geen enkel hotel zal vinden van max 80$ per nacht dat een beetje goed gelegen is en waar je toch een eigen badkamer hebt ? Indien iemand toch een hint heeft in die richting vuur maar af want in dat geval zou ik toch wel 7 dagen in New York kunnen blijven
2) Indien de hotels te veel kosten in New York voor 7 dagen (80$ of meer en daar ga ik vanuit) zouden we 3 dagen New York doen en dan nog 4 a 5 dagen andere steden bezoeken met eventueel een huurwagen of openbaar vervoer. Kan iemand eventueel tips geven welke andere steden of andere bezienswaardigheden in de regio de moeite waard zijn zonder wel bv 7 uur te moeten rijden ? (vind het niet erg om enkele uren te moeten rijden maar gezien het feit dat we maar een week gaan moet het te doen blijven)
alvast bedankt voor je feedback !
greets
Eerst en vooral mijn felicitaties voor dit ontzettend interessant forum. Ik ben intussen zelf 4 x naar de USA geweest (California, Florida, Nevada, Utah) maar ik blijf hier nog steeds nuttige zaken lezen die ik nog niet wist. Keep it up !
Nu is het zo dat ik jullie hulp zou willen gebruiken voor een weekje vakantie uit te stippelen tussen 2 maart en 10 maart.
Ik zou moeten vliegen op New York en terug willen vertrekken vanuit New York. Hiervoor heb ik een rechtstreekse vlucht gevonden van 360€ waar ik best tevreden mee ben.
Maar... ik weet niet juist waar we onze week gaan doorbrengen want ik vrees dat ons budget het niet aankan om 7 dagen in New York op hotel te verblijven dus zou ik graag eens willen polsen wat jullie bevindingen zijn.
1) Ik vermoed dat ik geen enkel hotel zal vinden van max 80$ per nacht dat een beetje goed gelegen is en waar je toch een eigen badkamer hebt ? Indien iemand toch een hint heeft in die richting vuur maar af want in dat geval zou ik toch wel 7 dagen in New York kunnen blijven
2) Indien de hotels te veel kosten in New York voor 7 dagen (80$ of meer en daar ga ik vanuit) zouden we 3 dagen New York doen en dan nog 4 a 5 dagen andere steden bezoeken met eventueel een huurwagen of openbaar vervoer. Kan iemand eventueel tips geven welke andere steden of andere bezienswaardigheden in de regio de moeite waard zijn zonder wel bv 7 uur te moeten rijden ? (vind het niet erg om enkele uren te moeten rijden maar gezien het feit dat we maar een week gaan moet het te doen blijven)
alvast bedankt voor je feedback !
greets
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Philadelphia is echt een aanrader om te bezoeken. Heel veel te zien, zeker als je geinteresseerd bent in de geschiedenis van het ontstaan van de Verenigde Staten.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Thanks, je bevestigt waar we zelf ook al aan dachtenmirdj schreef:Philadelphia is echt een aanrader om te bezoeken. Heel veel te zien, zeker als je geinteresseerd bent in de geschiedenis van het ontstaan van de Verenigde Staten.

Ik merk overigens op biddingfortravel dat de hotels in de New York airport zones (bv La Guardia) soms wel betaalbaar zijn (vanaf 50$ met geluk). Ok, dit is niet zo goed qua ligging maar misschien is dit toch ook een idee op voorwaarde dat we goed in downtown NY geraken met openbaar vervoer. Heeft daar iemand een idee over ?
-
- Amerika-ontdekker
Met de metro kom je overal. Ga je meerdere dagen neem dan een weekpas. Erg handig. Tip 3de stad is Washington. Erg mooi met veel monumenten.vanisher schreef:Thanks, je bevestigt waar we zelf ook al aan dachtenmirdj schreef:Philadelphia is echt een aanrader om te bezoeken. Heel veel te zien, zeker als je geinteresseerd bent in de geschiedenis van het ontstaan van de Verenigde Staten.Zou 2 a 3 dagen daar genoeg zijn ? Dan hebben we eventueel nog ruimte voor een 3de stad, dat lijkt me wel leuk.
Ik merk overigens op biddingfortravel dat de hotels in de New York airport zones (bv La Guardia) soms wel betaalbaar zijn (vanaf 50$ met geluk). Ok, dit is niet zo goed qua ligging maar misschien is dit toch ook een idee op voorwaarde dat we goed in downtown NY geraken met openbaar vervoer. Heeft daar iemand een idee over ?
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
2 dagen zou ik zeker voor Philly uit trekken. In de omgeving van Liberty Bell heb je Independence Hall (gratis kaartjes af te halen in het visitors center), The Mint, het graf van Ben Franklin, het huis van Betsy Ross en het visitors center.
Penns landing (kan koud zijn in maart) en South street (als je wilt lachen moet je naar het Condom Kingdom gaan) zijn ook leuk om te bezoeken.
Penns landing (kan koud zijn in maart) en South street (als je wilt lachen moet je naar het Condom Kingdom gaan) zijn ook leuk om te bezoeken.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
ik heb mijn hotel via expedia geboekt en daar had je echt goede aanbiedingen. ik heb daar het paramount hotel geboekt voor ongeveer 90 euro per nacht. en er waren er ook nog veel die goedkoper waren, maar wij wilden persee bij times square. (maar ik moet afwachten hoe het hotel is, we gaan pas volgende week...)
edith
edith
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk even op tripadvisor, daar staan reviews van hotels en daar zal deze zeker tussenstaan. Weet je in ieder geval wat je ongeveer kan verwachten.
-
- Amerika-expert
Vergeet ook New Jersey niet. Secaucus, Hoboken, Newark, andere steden aan de PATH trein (die routes moeten te vinden zijn). Ben je in een wip in downtown. Plus de hotels langs de Hudson, daar rijden allemaal (niet officiele) busjes naar Port Authority op de 42e straat (ze lopen daar langs het busstation te roepen: Boulevard East (dat gaat dan naar NJ). En veel hotels hebben hun eigen pendeltjes.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2059 Weergaves
-
Laatste bericht door BorL
-