Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kerst in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Kerst in New York

Bericht door meyem »

Ik heb niet naar je link gekeken, Benno, en dat ga ik ook niet meer doen .... heb er wel onwijs veel zin in om volgende week alles uitgebreid te gaan bestuderen .... :D

Het schijnt de 2e week van december wel nog drukker te zijn dan de eerste week (mijn normale reistijd), dus het zal wel ellebogenwerk worden! (vooral bij Rockefeller Center is het niet normaal meer ... maar dit keer zal ik daar wel weer een rondje moeten maken, want ik neem tenslotte iemand mee die er nog nooit geweest is met kerst)

We komen straks vanaf JFK bij Herald Square boven water en ik verheug me nu al op de verrassing bij mijn nicht als ze de etalage van Macy's ziet .... die heeft nog geen idee van de Amerikaanse versieringen :D

Trouwens, ik ben ook heel benieuwd hoe ze op de lobby van het Wolcott gaat reageren .... :lol: :
Afbeelding

(kortom: ik zit al vol voorpret ... gaan we nog ergens een drankje doen?)
Gijsje
Amerika-ontdekker

Bericht door Gijsje »

Hey Meyem,

Nog een leuke tip voor een groupon. Ik zag zojuist een groupon voor de 230 fifth rooftop bar. Food and drinks 50% 8)
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

O .. da's zeker een goede tip!
Ik ga vanavond lijken :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Na wat aarzeling heb ik de groupon toch aangeschaft ...
Aarzeling, want ik heb eigenlijk een andere rooftop bar op mijn lijstje staan en de prijzen hier zijn niet eens zo hoog .... hoe moet ik daar 100$ uitgeven?
(Nu ja, dat lukt altijd wel, natuurlijk, maar of het nodig is .... :lol: )

Maar toen zag ik: dit is de rooftop die momenteel doorzichtige iglo's heeft staan en vooral: maar een paar straten van ons hotel ...!
(Misschien gaan we er wel de eerste avond naar toe :mrgreen: )

:santa: :santa: :santa:
Gijsje
Amerika-ontdekker

Bericht door Gijsje »

Precies dat dacht ik ook!

Heb je ook nog gebruik gemaakt van de 25% extra korting? Welke andere rooftop had je nog in gedachten?

Wie weet spot ik je wel aankomende week ergens op een dak :santa:
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

oh, die etra 25% is een beetje mosterd na de maaltijd ... die heb ik helaas niet.
ik heb deze nog op mijn lijstje staan:
https://www.yelp.com/biz/the-press-lounge-new-york-3
Ik ben er al eens geweest en vind de foto's van savonds ook erg mooi ... we zien wel wat het allemaal gaat worden :mrgreen:
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

En we zijn weer terug!
Paar leuke dagen gehad. Manhattan erg druk. Brooklyn was gewoon rustig erbij.
The Nets zien winnen tegen de Nuggets en The Rockettes in de Radio Music City Hall was erg leuk en mooi.
Voor de rest lekker rond gelopen, gegeten en geshopt. En dat kun je allemaal prima in New York.
Voor wat foto's zie mijn Flickr account. Zal de komende dagen nog wat foto's plaatsen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer