Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tip: NYCGO attraction week 2=1
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Tip: NYCGO attraction week 2=1
Deze loopt nog tot 5-2. Via de website en ivm een promocode kun je voordelig attracties aankopen. 2 voor 1.
Wij hebben gekozen voor de Freestyle Pass met 7 attracties. Normale prijs 169 euro pp. Nu dus 2 passen voor dit geld.
Freestyle pas is niet heel bekend. Maar heb bij de grootste attracties nagevraagd en word gewoon geaccepteerd.
Scheelt enorm veel in vergelijking met de NYPass
Ook zit er naast de 7 attracties 3 dagen toegang tot hop on hop off bus bij, de watertaxi en een enkel transfer naar vliegveld.
Je dient de 7 attracties evenals de bus/boot binnen 72 uur te voldoen.
De Freestyle pas kun je binnen een jaar gebruiken. Dus je laat hem ingaan t/m 5-2 (zodat promocode werkt). Vervolgens heb je een jaar om hem in te wisselen.
Ook fijn dat ze per chat zeer goed bereikbaar zijn voor al je vragen. Heb heel helder uitgelegd gekregen hoe ik moet handelen ter plekke.
Geen geld lijkt mij. Dus doe je voordeel
Wij hebben gekozen voor de Freestyle Pass met 7 attracties. Normale prijs 169 euro pp. Nu dus 2 passen voor dit geld.
Freestyle pas is niet heel bekend. Maar heb bij de grootste attracties nagevraagd en word gewoon geaccepteerd.
Scheelt enorm veel in vergelijking met de NYPass
Ook zit er naast de 7 attracties 3 dagen toegang tot hop on hop off bus bij, de watertaxi en een enkel transfer naar vliegveld.
Je dient de 7 attracties evenals de bus/boot binnen 72 uur te voldoen.
De Freestyle pas kun je binnen een jaar gebruiken. Dus je laat hem ingaan t/m 5-2 (zodat promocode werkt). Vervolgens heb je een jaar om hem in te wisselen.
Ook fijn dat ze per chat zeer goed bereikbaar zijn voor al je vragen. Heb heel helder uitgelegd gekregen hoe ik moet handelen ter plekke.
Geen geld lijkt mij. Dus doe je voordeel
NY-City here we come
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: Tip: NYCGO attraction week 2=1
Dit klinkt wel heel erg mooi. Ik ben bij dit soort aanbiedingen alleen altijd zo bang dat er dan iets niet klopt.
Heb je een link waar je deze aanbieding gevonden hebt? Ik ben ook benieuwd of je 2x zo'n freestyle pass kunt kopen ( dus uiteindelijk 4?)
Ik heb wel op de genoemde site gekeken, maar ik kan de freestyle pass niet vinden namelijk.
Heb je een link waar je deze aanbieding gevonden hebt? Ik ben ook benieuwd of je 2x zo'n freestyle pass kunt kopen ( dus uiteindelijk 4?)
Ik heb wel op de genoemde site gekeken, maar ik kan de freestyle pass niet vinden namelijk.
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
http://www.nycgo.com/attractions-week
Dan kijken bij Grayline, dat is de aanbieder van de Freestyle pass.
https://www.newyorksightseeing.com/free ... -york.html
Ik heb bijna alle attracties gemaild, word overal geaccepteerd!
Ze hebben mij iig overtuigd!
Verder kun je heel makkelijke met ze chatten via hun eigen website voor alle vragen.
Wij betalen nu maar 85 $ pp voor 7 keuzes + 72h hop on hop off + watertaxi + nighttour + transfer
Is normaal 170 $
Hieronder nog een stukje uit een mailtje
Hi there,
Thank you for contacting Gray Line Worldwide. The FreeStyle Pass (link below) includes a 72 hour bus pass, and 5 or 7 attractions. The attraction list can be found under the "Itinerary Details" of this link. Upon arrival in New York City, you will visit our local office at 777 8th Avenue to activate the pass and select your 5 or 7 attractions. You will also pick up the passes/tickets for these attractions at this time. The bus pass is only valid for 72 consecutive hours, while you have up to 7 days to use the attraction passes.
With any further questions, please contact our local team in New York City using the details below. Please let me know if I can offer any other general help.
New York- New York City
www.grayline.com/newyork
212-445-0848 or 800-669-0051
info@graylinenewyork.com
FreeStyle Pass
Dan kijken bij Grayline, dat is de aanbieder van de Freestyle pass.
https://www.newyorksightseeing.com/free ... -york.html
Ik heb bijna alle attracties gemaild, word overal geaccepteerd!
Ze hebben mij iig overtuigd!
Verder kun je heel makkelijke met ze chatten via hun eigen website voor alle vragen.
Wij betalen nu maar 85 $ pp voor 7 keuzes + 72h hop on hop off + watertaxi + nighttour + transfer
Is normaal 170 $
Hieronder nog een stukje uit een mailtje
Hi there,
Thank you for contacting Gray Line Worldwide. The FreeStyle Pass (link below) includes a 72 hour bus pass, and 5 or 7 attractions. The attraction list can be found under the "Itinerary Details" of this link. Upon arrival in New York City, you will visit our local office at 777 8th Avenue to activate the pass and select your 5 or 7 attractions. You will also pick up the passes/tickets for these attractions at this time. The bus pass is only valid for 72 consecutive hours, while you have up to 7 days to use the attraction passes.
With any further questions, please contact our local team in New York City using the details below. Please let me know if I can offer any other general help.
New York- New York City
www.grayline.com/newyork
212-445-0848 or 800-669-0051
info@graylinenewyork.com
FreeStyle Pass
NY-City here we come
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hoi,
Bedankt voor de tip! Maar waar koop jij nou die freestyle pas?
Op de website newyorksightseeing.com werkt bij mij de code AWW17 niet (ik kies ingangsdatum 5-02-17), en op http://www.nycgo.com/attractions-week zie ik alleen de individuele attracties, maar niet de freestyle pas.
Bedankt voor de tip! Maar waar koop jij nou die freestyle pas?
Op de website newyorksightseeing.com werkt bij mij de code AWW17 niet (ik kies ingangsdatum 5-02-17), en op http://www.nycgo.com/attractions-week zie ik alleen de individuele attracties, maar niet de freestyle pas.
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
Op https://www.newyorksightseeing.com/free ... -york.html
Hieronder hoe te boeken. hURRY uP nog maar een paar dagen!
Kies wel de PICK 7....
Hieronder hoe te boeken. hURRY uP nog maar een paar dagen!
Kies wel de PICK 7....
NY-City here we come
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Geldt het alleen voor de Pick 7 dan? Ik heb namelijk al combi tickets Voor Hop on en Hop off met Circle line cruise Harbor Lights, omdat ik die cruise echt wilde reserveren en dit een mooie deal was. En voor fietsen heb ik al een groupon.
Wil nu alleen nog:
Top of the Rock
Empire state
One World
Museum of Natural History
9/11 museum
Wil nu alleen nog:
Top of the Rock
Empire state
One World
Museum of Natural History
9/11 museum
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
Alleen geldig op pick 7 inderdaad.
Wij gaan in maart 7 dagen, zat even bij jouw terug te lezen, jullie gaan in april 5 dagen toch?
Maar je kunt met deze pas ook de watertaxi gebruiken en ook nog diverse restaurants, voor dit geld zeker zeer de moeite lijkt mij.
Ook zit er nog een enkel airport transfer bij.
Al jouw genoemde attractis zitten hier ook in, behalve 9/11 museum, wel 9/11 tribute en workshop, maar wat ik daarvan lees was dit ook erg indukwekkend en misschien voldoende.
Kijk maar eens bij alles waar je uit kunt kiezen.
Wij gaan in maart 7 dagen, zat even bij jouw terug te lezen, jullie gaan in april 5 dagen toch?
Maar je kunt met deze pas ook de watertaxi gebruiken en ook nog diverse restaurants, voor dit geld zeker zeer de moeite lijkt mij.
Ook zit er nog een enkel airport transfer bij.
Al jouw genoemde attractis zitten hier ook in, behalve 9/11 museum, wel 9/11 tribute en workshop, maar wat ik daarvan lees was dit ook erg indukwekkend en misschien voldoende.
Kijk maar eens bij alles waar je uit kunt kiezen.
NY-City here we come
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
Die Cruise willen wij ook doen, staat hoog op lijstje. Maar zit ook in de Freestyle pass.
Weliswaar beetje gokje of het in maart al druk is daaro, maar anders kunnen we altijd online wel wat vinden met korting om het alsnog te boeken.
Je kunt met de Freestyle pas zelfs ook baseball wedstrijden bezoeken, ook een erge aanrader hoor ik van veel mensen
Weliswaar beetje gokje of het in maart al druk is daaro, maar anders kunnen we altijd online wel wat vinden met korting om het alsnog te boeken.
Je kunt met de Freestyle pas zelfs ook baseball wedstrijden bezoeken, ook een erge aanrader hoor ik van veel mensen
NY-City here we come
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Net geprobeerd om de pick 7 aan te schaffen (ik ben in NY van 18/04 t.e.m. 25/04) en de promo code ingevuld. Ik zie geen korting verschijnen
Doe ik wat verkeerd?

Doe ik wat verkeerd?
Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien
https://captaingunar.wordpress.com/blog/
- Amerika-ontdekker
Wat gek want ik doe dat en druk APPLY en werkt wel.....Je moet wel een datum kiezen tot 5-2 hè.
Pas is dan vervolgens binnen een jaar te gebruiken
Raar, misschien de chat even opstarten met Freestyle pass medewerker, zit onderin je scherm
Pas is dan vervolgens binnen een jaar te gebruiken
Raar, misschien de chat even opstarten met Freestyle pass medewerker, zit onderin je scherm
Laatst gewijzigd door Annema1972 op 02 feb 2017, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
NY-City here we come
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
De mogelijkheid om deze pas inderdaad ook te gebruiken voor lunch of diner maakt het wel interessant, want door de aanbieding heb ik met de 3 torens de kosten er al uit. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat ik dan voor de 3 torens niet al kaarten voor een tijdslot online kan reserveren en we dus kans hebben er na aankomst later weer voor terug te moeten. Verder heb ik laatst over een van de passen gelezen (en daardoor besloot ik gewoon losse tickets op tijdslot te gaan kopen) dat je toch gewoon in de rij moest voor kaarten. Ik weet niet of dat deze pas was, kan het nu zo snel niet terug vinden. Ik zou het jammer vinden om heel veel tijd te verdoen aan wachtrijen. TOTR en ESB willen we smorgens vroeg doen, dus is makkelijk om ticket voor bepaalde tijd te kopen.
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
@moon,
Klopt, als het druk is kun je overwegen om een ticket met tijdslot te nemen, dat kon je ook meet deze pass regelen
Voor bijvoorbeeld later op de dag of de volgende dag.
Wij zitten met hotel op Times Square op loopafstand van deze attracties en hebben net wat meer tijd dan jullie, dat scheelt ook.
Maar het is een illusie om geen rijen te hebben denk ik......zeker eind april.
Vrienden van ons waren er de 2e week van januari, ja dan kun je overal zo doorlopen.
Ben niet huiverig voor de mindere reviews, zeker omdat ik veel uitleg heb gehad hoe de pass te gebruiken en ook alle attracties die wij willen doen heb ik gemaild of mee gechat......zijn er wel druk mee, maar alleen maar leuk om te doen.
Klopt, als het druk is kun je overwegen om een ticket met tijdslot te nemen, dat kon je ook meet deze pass regelen
Voor bijvoorbeeld later op de dag of de volgende dag.
Wij zitten met hotel op Times Square op loopafstand van deze attracties en hebben net wat meer tijd dan jullie, dat scheelt ook.
Maar het is een illusie om geen rijen te hebben denk ik......zeker eind april.
Vrienden van ons waren er de 2e week van januari, ja dan kun je overal zo doorlopen.
Ben niet huiverig voor de mindere reviews, zeker omdat ik veel uitleg heb gehad hoe de pass te gebruiken en ook alle attracties die wij willen doen heb ik gemaild of mee gechat......zijn er wel druk mee, maar alleen maar leuk om te doen.
Laatst gewijzigd door Annema1972 op 02 feb 2017, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
NY-City here we come
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
Is het je al gelukt? Zoals ik al schreef dus wel kiezen tot en met 5-2, niet de datum dat je daadwerkelijk in NY bent.CptGunar schreef:Net geprobeerd om de pick 7 aan te schaffen (ik ben in NY van 18/04 t.e.m. 25/04) en de promo code ingevuld. Ik zie geen korting verschijnen![]()
Doe ik wat verkeerd?
NY-City here we come
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik heb niet meer geprobeerd. Was eerst bezig met het uitvissen waar je allemaal kan uit kiezen. Vind ik niet meteen terug.Is het je al gelukt? Zoals ik al schreef dus wel kiezen tot en met 5-2, niet de datum dat je daadwerkelijk in NY bent.
De bustours op zich spreken me minder aan.
Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien
https://captaingunar.wordpress.com/blog/
- Amerikakenner
- Contacteer:
stel ik koop online een ticket voor TOTR 9.00 uur op een bepaalde dag. Dan heb ik toch geen wachtrij als ik daar kom? Of vergis ik me daar dan in?Annema1972 schreef:Maar het is een illusie om geen rijen te hebben denk ik......zeker eind april.
We zijn er dus deels tegelijk zie ik, leuk

- Annema1972
- Amerika-ontdekker
Al doe je die bustours niet dan nog is 85 euro pp voor 7 attracties natuurlijk een koopje. Wij hebben daar ook niet zon trek in omdat het zo druk is, maar is wel een leuke manier om een ritje door Harlem of Bronx te doen, waar je anders met de metro niet zo gauw heen gaat.
Maar je hebt nog ff tijd om uit te vissen, actie verloopt op 5-2, dus voor de duidelijkheid, je dient een datum in te vullen voor tm 5-2, vervolgens die promo invoeren dan betalen, je krijgt dan een voucher, deze print je uit, lever je dan in NY in bij een van de 20 visitor centers en dan krijg je vouchers mee voor de attracties, deze moet je vervolgens bij de kassa's aldaar weer inleveren voor het ticket. Je kan naar gelang de druktes daar dan kiezen voor een timed ticket, om op een later moment (tijd van je keuze) terug te komen.
Suc6
Ik zou zeker de chat gaan opstarten, ze zijn erg behulpzaam
Maar je hebt nog ff tijd om uit te vissen, actie verloopt op 5-2, dus voor de duidelijkheid, je dient een datum in te vullen voor tm 5-2, vervolgens die promo invoeren dan betalen, je krijgt dan een voucher, deze print je uit, lever je dan in NY in bij een van de 20 visitor centers en dan krijg je vouchers mee voor de attracties, deze moet je vervolgens bij de kassa's aldaar weer inleveren voor het ticket. Je kan naar gelang de druktes daar dan kiezen voor een timed ticket, om op een later moment (tijd van je keuze) terug te komen.
Suc6
Ik zou zeker de chat gaan opstarten, ze zijn erg behulpzaam
NY-City here we come
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
Nee dan niet volgens mij, maar die timed tickets kun je ook krijgen via die pas, zo kreeg ik het uitgelegd bij oa TOTR, zal die mail even opzoekenmoon29 schreef:stel ik koop online een ticket voor TOTR 9.00 uur op een bepaalde dag. Dan heb ik toch geen wachtrij als ik daar kom? Of vergis ik me daar dan in?Annema1972 schreef:Maar het is een illusie om geen rijen te hebben denk ik......zeker eind april.
We zijn er dus deels tegelijk zie ik, leukSchiet al op! Nog 11 weekjes.....
NY-City here we come
- Annema1972
- Amerika-ontdekker
Hoi luitjes,
Was het nog gelukt. Morgen laatste kans!
Gr. Annemarie
Was het nog gelukt. Morgen laatste kans!
Gr. Annemarie
NY-City here we come
Wauw super aanbieding! nog 17 uur om na te denken
ik zit alleen een beetje met lang wachtrij tijden in augustus.
We reizen met onze twee kinderen van 6 en 2.
Via de chat zegt ze dat je geen time slots kunt kopen/ krijgen, gewoon aanwezig zijn
We willen graag bij het vrijheidsbeeld de kroon in echter daarvoor moet je een tijdslot kopen.
-zijn er in de zomer lange wachtrijen?
als we namelijk een tijdslot kopen voor vb 12 uur en we kunnen pas om 13 op het eiland omdat er een wachtrij van 3 uur is...
of maak ik me nu te druk hahahaha
ik zit alleen een beetje met lang wachtrij tijden in augustus.
We reizen met onze twee kinderen van 6 en 2.
Via de chat zegt ze dat je geen time slots kunt kopen/ krijgen, gewoon aanwezig zijn

We willen graag bij het vrijheidsbeeld de kroon in echter daarvoor moet je een tijdslot kopen.
-zijn er in de zomer lange wachtrijen?
als we namelijk een tijdslot kopen voor vb 12 uur en we kunnen pas om 13 op het eiland omdat er een wachtrij van 3 uur is...
of maak ik me nu te druk hahahaha
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het is een hele mooie aanbieding Annemarie, maar ik denk dat ik ga voor het kopen van tickets online voor een bepaald tijdslot. Ik heb namelijk al een aantal attracties gekocht, dus zou dan de 7 attracties ook deels moeten gebruiken voor de diner/lunch mogelijkheden.
Maar ik weet niet of ik er vrolijk van word om dan EN in wachtrijen te gaan staan voor bijvoorbeeld TOTR of later op de dag weer terug moet terwijl we dan ergens anders zijn, dat lijkt me ook veel tijd kosten. En daarnaast dan ook nog speciaal in die restaurants moet gaan eten.
Het besparen van tijd en daardoor lekker veel kunnen doen en genieten in New York is me best wat waard. Dat is waarom ik twijfel of ik zo'n freestyle pass zou moeten kopen.
Maar ik weet niet of ik er vrolijk van word om dan EN in wachtrijen te gaan staan voor bijvoorbeeld TOTR of later op de dag weer terug moet terwijl we dan ergens anders zijn, dat lijkt me ook veel tijd kosten. En daarnaast dan ook nog speciaal in die restaurants moet gaan eten.
Het besparen van tijd en daardoor lekker veel kunnen doen en genieten in New York is me best wat waard. Dat is waarom ik twijfel of ik zo'n freestyle pass zou moeten kopen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 24 Reacties
- 2835 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 0 Reacties