Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

klimaat Cape Cod

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
haevermans
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

klimaat Cape Cod

Bericht door haevermans »

We dachten erover om in de loop van juni enkele vakantiedagen (onderdeel van grotere reis) door te brengen in Hyannis, Cape Cod. Nu lees ik echter dat er het ganse jaar door veel regen valt in deze streek. Ik kom een beetje uit de lucht vallen...klopt dit?
Laatst gewijzigd door PSVwally op 28 apr 2017, 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende link verwijderd
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Re: klimaat Cape Cod

Bericht door dutchie_in_boston »

Vergeleken met? Portland, Oregon? Las Vegas, Nevada?

Nee, hier valt niet het hele jaar door veel regen. De zomermaanden zijn droog, de laatste zomers te droog. Maar je kunt het net verkeerd treffen natuurlijk.
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Vorig jaar viel er op 4 dagen regen.
In 2015 op 10 dagen.
etc.
haevermans
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door haevermans »

Dank voor jullie reactie! Onze bedoeling is om na New York bezocht te hebben een 4-tal dagen door te brengen in Hyannis. Dat zou ongeveer rond 20 juni zijn. Is het dan normaliter warm genoeg om te zonnen en te zwemmen op Cape Cod? Ik zie op bepaalde sites dat de gemiddelde temperatuur 21°C bedraagt in juni en vind dit toch wel wat aan de frisse kant. Misschien heb ik foute bronnen geraadpleegd :-)
mie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door mie »

Wij waren er in juli 2015 en tijdens het fietsen - een aanrader op oude spoorwegbedding - regen gehad. Ook wij waren enkele dagen in Hyannis en zwemweer was het toen allesbehalve...
NeoMay
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door NeoMay »

Ik ben ook heel benieuwd naar het weer daar, wij blijven een paar dagen in Brewster en ik zou graag ook even een dagje of wat op het strand willen vertoeven het is tenslotte vakantie.
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

ik vind de oceaan altijd te koud om in te zwemmen :lol:, maakt niet uit hoe bloedje heet het is. Juni kan iets wisselvalliger zijn dan juli/augustust/september, met warme zomerdagen en koelere lentedagen en regen en zon. Er zullen zeker veel stranddagen zijn in juni maar niemand kan je garanderen dat die tijdens jouw vakantie gaan vallen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer