Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Leuke tip hotel buiten Manhattan?
Leuke tip hotel buiten Manhattan?
Wij zijn al een aantal keer in new york geweest. Nu hebben we plannen om eens oud en nieuw te vieren in NY. Eigenlijk zou ik nu wel eens in een andere buurt dan manhattan willen overnachten. Hebben jullie tips voor een leuk hotel in een veilige buurt buiten manhattan maar wel een goede ov verbinding naar time square?
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Leuke tip hotel buiten manhattan?
La Quinta Inn Queens (Long Island City), met de metro (lijn 7) sta je binnen 15 minuten op Times Square.
Laatst gewijzigd door sanook op 03 sep 2017, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Op Long Island City zijn veel goede hotels. Heb zelf in de Country Inn & Suites, Sleep Inn Long Island City en The Verve Hotel geslapen.
Ik ga eens in die buurt zoeken dank!
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Maar ik zou die buurt niet als 'leuk' bestempelen, eerlijk gezegd ... meer praktisch als budgetkeuze ...
Wat is jullie budget?
Ik denk dat Williamsburg/Brooklyn een gezelligere keuze gaat zijn ...
oh, en Upper West is zeker ook heel leuk om te verblijven!! (waar zaten jullie tot nu toe? voornamelijk midtown of heb je ook wel eens in Chelsea ofzo vertoefd?)
Wat is jullie budget?
Ik denk dat Williamsburg/Brooklyn een gezelligere keuze gaat zijn ...
oh, en Upper West is zeker ook heel leuk om te verblijven!! (waar zaten jullie tot nu toe? voornamelijk midtown of heb je ook wel eens in Chelsea ofzo vertoefd?)
hallo
we hebben net geslapen in het Best Western in Queens (Long Island City).
prima hotel met een verbazend goed ontbijtbuffet.
We hadden trouwens sleep inn geboekt maar dit was vol en werden toen overgeplaatst naar het BW.
Liggen naast elkaar.
metro binnen 5 a 10 minuutjes in manhattan.
we hebben net geslapen in het Best Western in Queens (Long Island City).
prima hotel met een verbazend goed ontbijtbuffet.
We hadden trouwens sleep inn geboekt maar dit was vol en werden toen overgeplaatst naar het BW.
Liggen naast elkaar.
metro binnen 5 a 10 minuutjes in manhattan.
Ik heb voor volgend jaar mei een optie op het NESVA en op het LIC hotel, allebei in Long Island city.
Prijzen liggen veel lager dan Manhattan en daar heb ik wel een ritje van 15min met de metro voor over
!
Prijzen liggen veel lager dan Manhattan en daar heb ik wel een ritje van 15min met de metro voor over

Re: Leuke tip hotel buiten Manhattan?
al eens aan New Jersey gedacht, vooral vlakbij liberty state parc is een heel gezellige buurt en vlakbij PATH. Kunt daar ook voor een airB&B gaan. Prachtig uitzicht op de skyline van Manhattan!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 5873 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 26 Reacties