Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New York in maart: wat kunnen we verwachten van het weer?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: New York in maart: wat kunnen we verwachten van het weer?

Bericht door meyem »

De route vanaf EWR is wat langer, maar uiteraard ook goed te doen.
Zelf geef ik de voorkeur aan de trein ... je neemt eerst de airtrain naar het 'eindstation', alwaar je bij een automaat een ticket kunt kopen en op de tein kunt stappen. Die rijdt dan naar Penn Station, Manhattan (let op, er is ook een Penn Station in NJ, maar daar moet je dus niet uitstappen).
Vanaf Penn kun je de subway nemen (helaas moet je wel nog een keer overstappen of eerst bovengronds naar de halte Herald Square lopen...) of een taxi.

Er gaat ook een coach direct van de terminal naar Manhattan. Als je buiten de spits bent, is dat ook een prima optie:
https://www.coachusa.com/airport-transportation
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Purk87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: New york in maart

Bericht door Purk87 »

Mstienen schreef:Het gaat inderdaad om die wat meyem zegt, best western long island plaza. Die ligt inderdaad niet heel ver van de metro af, maar had op tripadvisor gelezen dat de buurt niet helemaal je van het is :blink:.
Wij zitten momenteel ook in de buurt en praktisch om de hoek bij jullie hotel. Ik vind het allemaal wel meevallen hoor. Op straat voel ik mij ‘s avonds niet onveilig ofzo :) En qua OV zit je handig met verschillende stations en metrolijnen.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Mstienen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: New York in maart: wat kunnen we verwachten van het weer?

Bericht door Mstienen »

Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Die route is inderdaad wat omslachtiger, maar we komen er ook wel, hopelijk onderschat ik het niet :lol:. Gelukkig dat de buurt ook wel te doen is, zijn sowieso niet van plan om daar alleen rond te gaan lopen, al helemaal niet in de avond :shock:.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer