Ik trek deze zomer naar NY voor internship (als dat J1 visum goedkomt tenminste).
Mensen met ervaring die een betaalbare (ja betaalbaar is relatief ) housing kennen?
Thanks alvast!
http://www.craigslist.com Mijn zoon heeft daar binnen een week een redelijk betaalbaar onderkomen gevonden. Zal in New York wat moeilijker zijn, maar lijkt me een goed begin.
Ik heb in 2005 ruim 3 maanden gewoond via http://www.studenthousing.org Goede betrouwbare organisatie genaamd Educational Housing Services. Aan de prijzige kant, maar in hotel in hartje Manhattan. The New Yorker. Vijf verdiepingen van dit hotel zijn speciaal voor studenten en je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Delen van een kamer of niet, kleine of grote kamer etc. Studios van hen in Brooklyn zijn ook erg mooi. moet je de site maar eens bekijken! Succes! Marjolijn
Ik zit er ook. Tis niet lux maar wel betaalbaar en inclusief warme maaltijd op werkdagen. Rond de 740 p/maand.
Daar wil ik ook gaan zitten, toch op 88th street?
Is dat 740 euro of dollar p maand? Mag je er ook 5 maanden blijven (3 maaanden + one extension van 2 maanden)?
Krijg je altijd een kamer toegewezen daar?
ZItten er leuke mensen?
GOD BLESS AMERICA Land Of The Free, Home Of The Brave
USA Trips 05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC 07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.