Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lic hotel en vlucht
- kimi 2014
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Lic hotel en vlucht
Hallo allemaal ,
We kozen deze keer voor een hotel in Queens na 6 maal in hetzelfde b&b te hebben gelogeerd.
Wat zijn de bevindingen van jullie die al eens het LIC hotel hebben geboekt.
En btw we hebben oog voor dit ticket met Icelandair prijs 495€ ( herstvakantie = hoogseizoen )
14.00u ( brussel ) 19.00u ( NYC ) duur 11 u
20.20 u ( NYC) 10.30u ( brussel ) duur 10.30 u
1 stop in Reykjavik.
mvg
philippe
We kozen deze keer voor een hotel in Queens na 6 maal in hetzelfde b&b te hebben gelogeerd.
Wat zijn de bevindingen van jullie die al eens het LIC hotel hebben geboekt.
En btw we hebben oog voor dit ticket met Icelandair prijs 495€ ( herstvakantie = hoogseizoen )
14.00u ( brussel ) 19.00u ( NYC ) duur 11 u
20.20 u ( NYC) 10.30u ( brussel ) duur 10.30 u
1 stop in Reykjavik.
mvg
philippe
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Lic hotel en vlucht
LeenG heeft daar dit jaar gezeten en raadt het aan:
viewtopic.php?f=9&t=72498&p=1182066&hil ... s#p1180704
Ik zou wel zorgen dat jullie dan op JFK vliegen, maakt het vervoer van en naar het hotel heel aangenaam vlot.
viewtopic.php?f=9&t=72498&p=1182066&hil ... s#p1180704
Ik zou wel zorgen dat jullie dan op JFK vliegen, maakt het vervoer van en naar het hotel heel aangenaam vlot.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
In 2016 daar verbleven. Prima hotel, nieuwbouw. Lekker ontbijt. Ontbijtruimte kan druk zijn op piekmoment.
Kleine wandeling naar metrostations. Ik koos altijd voor lijn 7, op 3 haltes van Manhattan. (10 min stappen, 10 min metro)
Ontdek ook even het dakterras, skyline!
Enig minpuntje was een 24/7 tire center naast het hotel, (rechterkant van hotel). Niet overdreven storend maar wel aanwezig.
Kleine wandeling naar metrostations. Ik koos altijd voor lijn 7, op 3 haltes van Manhattan. (10 min stappen, 10 min metro)
Ontdek ook even het dakterras, skyline!
Enig minpuntje was een 24/7 tire center naast het hotel, (rechterkant van hotel). Niet overdreven storend maar wel aanwezig.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Al meermaals naar tevredenheid verbleven. Naast de breakfast room is er wel niets. Zelfs geen drankautomaat. Er is wel een supermarkt op 150 m.
Het dakterras is niet meer dan dat, wil je een rooftop bar met mooi zicht dan is hotel Z een aanrader.
Het dakterras is niet meer dan dat, wil je een rooftop bar met mooi zicht dan is hotel Z een aanrader.
Als je 10 min gestapt hebt ging je waarschijnlijk de verkeerde richting uit tot Queensborough Plaza. Op 160m van het hotel is het metrostation Court Square waar de lijn 7 ook stopt. 2 minuutjes wandelen dus.Pascal schreef:Kleine wandeling naar metrostations. Ik koos altijd voor lijn 7, op 3 haltes van Manhattan. (10 min stappen, 10 min metro)
Het is wat je vlot noemt, laatste keer deden we er met de wagen bijna 2 uur over tot JFK. Het is best nog een eind en dus is het tijdstip belangrijk.meyem schreef:Ik zou wel zorgen dat jullie dan op JFK vliegen, maakt het vervoer van en naar het hotel heel aangenaam vlot.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Nee echt niet, Ik ging naar Court Square. Ok volgens Google maps is het 6-7 min. Maar als je ergens (rode) verkeerslichten hebt zit je makkelijk aan 10Marcopstal schreef:Al meermaals naar tevredenheid verbleven. Naast de breakfast room is er wel niets. Zelfs geen drankautomaat. Er is wel een supermarkt op 150 m.
Als je 10 min gestapt hebt ging je waarschijnlijk de verkeerde richting uit tot Queensborough Plaza. Op 160m van het hotel is het metrostation Court Square waar de lijn 7 ook stopt. 2 minuutjes wandelen dus.Pascal schreef:Kleine wandeling naar metrostations. Ik koos altijd voor lijn 7, op 3 haltes van Manhattan. (10 min stappen, 10 min metro)

Trouwens als het om de afstand/wandeltijd te doen is kun je dan evengoed de E of M lijn nemen aan Court Sq 23 st. Das echt maar 2 min stappen maar dan ga je meteen ondergronds, terwijl met de 7 je nog even Manhattan voor je ziet opdagen alvorens onder de East river te duiken.
- kimi 2014
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Meyem: bedankt voor de link naar Leen en ja we vliegen op JFK
Pascal : ook bedankt voor de informatie
Markoopstal: bedankt voor de reactie

Pascal : ook bedankt voor de informatie

Markoopstal: bedankt voor de reactie

- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Nu ja, ik neem altijd het OV en dat gaat dan inderdaad een stuk sneller, minder dan 30 minuten.Marcopstal schreef:Het is wat je vlot noemt, laatste keer deden we er met de wagen bijna 2 uur over tot JFK. Het is best nog een eind en dus is het tijdstip belangrijk.meyem schreef:Ik zou wel zorgen dat jullie dan op JFK vliegen, maakt het vervoer van en naar het hotel heel aangenaam vlot.
De halte Court Square heeft een rolstoeltje en dus een lift. Altijd makkelijk met je bagage:
http://web.mta.info/maps/submap.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 4316 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje
-