Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tijd tussen landen en bij de taxi zijn JFK.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
eveline77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Tijd tussen landen en bij de taxi zijn JFK.

Bericht door eveline77 »

Hallo,

Ik ben bezig om mijn transfer te regelen vanaf JFK naar Manhattan. Hoeveel tijd moet ik rekenen tussen het landen en het bij de taxi zijn? Ik moet namelijk een tijd aangeven dat ze me ophalen.

En hoe lang van te voren moet je bij vertrek op JFK zijn?
2012 Rondreis Zuidwest met gezin
2013 Rondreis Noordwest en stukje Canada met gezin
2019 New York met dochter
2023 New York met zoon
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: tijd tussen landen en bij de taxi zijn JFK

Bericht door sanook »

Hoeveel tijd er zit tussen landen en bij de taxi zijn is afhankelijk van een heleboel factoren, bv:
-Hoe kom je aan op JFK, met een internationale vlucht of een nationale ? Bij een nationale vlucht hoef je niet door immigrations. Als je vliegt met Aer Lingus dan hoef je ook niet door immigrations want die heb je dan al in Dublin gehad.
-Hoe laat en op welke terminal kom je aan ? Op https://awt.cbp.gov/ kun je de wachttijden voor immigrations bekijken.
-Hoe snel ben je zelf (en je evt medereizigers) vanuit het vliegtuig bij immigrations ? Zit je voorin het vliegtuig en ga je als een speer of zit je achterin en ga je eerst nog naar het toilet en een sigaretje roken ?
Ik zou uit gaan van minimaal een half uur en maximaal anderhalf uur mits je snel van het vliegtuig bij immigrations bent, als je wat langzamer bent zou ik er een half uurtje bij tellen.
Ik neem aan dat je je vluchtnummer door kunt geven dan kunnen ze in ieder geval checken hoe laat je landt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer