Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New York Food & Drinks

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
mlbvinnie
Amerika-ontdekker

New York Food & Drinks

Bericht door mlbvinnie »

Over een kleine maand gaan wij naar New York, ik ben er 1x eerder geweest en ik vond het lastig om soms wat eten of drinken in de buurt te vinden. Vandaar dat ik deze keer maar een Map gemaakt heb waarbij je dus kan zien wat dichtbij je is, zodra je er bent. Ik dacht dat het misschien voor meer mensen wel handig is of om gewoon wat inspiratie op te doen.

https://drive.google.com/open?id=1v0w6Y ... sp=sharing
Bennogr
Amerika-expert

Re: New York Food & Drinks

Bericht door Bennogr »

Zo lang je maar geld hebt, kun je in New York zeven dagen in de week, 24 uur per dag overal eten vinden

Ook mooie plek: Red Hook in Brooklyn (vlak bij de Ikea daar).

Fairway, een grote kruidenierswinkel, heeft een leuk terras. Goed voor lunch: eerst wat te eten kopen binnenin en dan buiten zitten, bijna onder de oksel van het Vrijheidsbeeld.

Zoek onder 'Red Hook, Brooklyn' voor meer. Makkelijkst is het bootje naar Ikea en dan even doorlopen, of met de F naar Carroll Street en dan richting het water lopen, onder de BQE snelweg door.
Laatst gewijzigd door Bennogr op 11 aug 2019, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
mlbvinnie
Amerika-ontdekker

Bericht door mlbvinnie »

Thanks Fairway ziet er ook goed uit. Klopt dat er meer dan genoeg keuze is , maar een beetje vooruit zoeken en filteren is niet erg ;-)
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Mooi vooruitzicht! in onze ervaringen is eten vinden in Nyc niet echt lastig maar hangt mogelijk wel wat af van waar je zit. Vooraf wat tips markeren in Maps is een goed idee, wij hebben ook een paar (eet) markers op onze NYC map gezet. Vaak zijn dat tips van instagram of uit andere artikelen van internet. We doen dat omdat we dan echt die plek als doel stellen, niet omdat we bang zijn niets te kunnen vinden. Wat wij zo leuk vinden aan Nyc is dat je zowat op elke hoek van de straat wel eten kan verkrijgen en je je kan laten leiden door het moment. Btw, Sylvia' s was zo'n doel, het eten was oke maar echt niet meer dan dat. Red Hook en de Fairway zijn echt een aanrader. Ga je naar Hells's Kitchen dan kan je "de hele wereld" eten binnen een paar blokken. Hoe dan ook, heel veel plezier. Enne , kijk ff de kat uit de boom, deel een sandwich oud , de porties zijn vaak fors te noemen :wink:
Grote Amerika fan
Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Tinus1955 »

Sorry, beetje onzinnige map vind ik. Dit kun je namelijk juist makkelijk via Google Maps vinden. :D
Tik je locatie aan, selecteer "In de buurt" -> restaurants. Dan kun je ook filteren op recensies en prijsklasse.
Vooraf de NY map even downloaden voor offline gebruik en je hebt geen internet verbinding nodig. Zet wel je GPS instelling op nauwkeurig.

Of je gebruikt de app van b.v. TripAdvisor of Yelp hiervoor.
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Tinus, uiteraard heb je recht op je eigen mening en deel die ook gerust maar om mijn manier van het gebruiken van mymaps als onzinnig te betitelen vind ik niet echt aardig :shock: Zeker niet gezien deze passage;
We doen dat omdat we dan echt die plek als doel stellen, niet omdat we bang zijn niets te kunnen vinden. Wat wij zo leuk vinden aan Nyc is dat je zowat op elke hoek van de straat wel eten kan verkrijgen en je je kan laten leiden door het moment
Grote Amerika fan
Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Tinus1955 »

Dat mag je vinden.
mlbvinnie
Amerika-ontdekker

Bericht door mlbvinnie »

Je mag het zeker onnodig vinden, maar dat is het voor mij niet. Google maps nearby laat mij veel te veel zien. Je kan filtered door plekken te markeren, maar ik dacht laat ik dat op een aparte map doen. Zie het als een soort favorieten. Waarom hebben mensen browser favorieten als je met Google ook alles kan vinden? Preview om die reden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer