Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel in Burlington (VT) en Portland (ME)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Hotel in Burlington (VT) en Portland (ME)
Hallo New England-kenners, voor komende augustus zoek ik hotels in de plaatsen Burlington, Vermont en Portland, Maine. Omdat ik alleen reis, mogen dat ook hotels zijn aan de rand van de stad met voor de deur een metro of buslijn die je redelijk vlot in downtown brengt. Suggesties stel ik op prijs! Dank voor het meedenken!
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Hotel in Burlington (VT) en Portland (ME)
Ben in beide plaatsen geweest.
Burlington heeft aan de zuidkant van de stad goedkopere hotels. Zolang je aan highway 7 blijft, rijden er zat bussen direct naar het centrum. Wijzelf zaten in een Travelodge Motel (we hadden een auto), maar dat is niet voor herhaling vatbaar.....
Portland Maine zaten we op het randje van het centrum in een Holiday Inn. Op loopafstand van het oude centrum en haven.
Burlington heeft aan de zuidkant van de stad goedkopere hotels. Zolang je aan highway 7 blijft, rijden er zat bussen direct naar het centrum. Wijzelf zaten in een Travelodge Motel (we hadden een auto), maar dat is niet voor herhaling vatbaar.....
Portland Maine zaten we op het randje van het centrum in een Holiday Inn. Op loopafstand van het oude centrum en haven.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Wij hebben er zelf niet geslapen - route aangepast - maar wat mij erg leuk leek was de Starlight Inn. Kreeg super goede recensies en heel erg betaalbaar.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij zaten in Days Inn Colchester Burlington.
Was redelijk basic maar OK
https://www.wyndhamhotels.com/days-inn/ ... n/overview
Was redelijk basic maar OK
https://www.wyndhamhotels.com/days-inn/ ... n/overview
- Jelmerr
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Vrienden hebben mij eens opgezocht in Burlington, VT en hebben toen een nachtje in de Anchorage Inn op Dorset street geslapen. Beetje oubollig maar schoon! Niet erg duur! Ik ben in Augustus toevallig ook in BTV, kom maar een pilsje drinken 

-'16, '20 VT
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Dank voor alle tips! Heb inmiddels een prima hotel gevonden. Hartelijk dank voor het meedenken!
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2135 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 10 Reacties