Nu de zomervakantie achter de rug is, zijn we plannen aan het maken voor de Thanksgiving Break (wij wonen in Houston). Mijn man heeft voor zijn werk inmiddels al weer binnen de USA gevlogen én de informatie mbt vliegen+corona lijkt op dit moment oké. Dus wij zijn voorzichtig aan het kijken of we misschien een vlucht gaan boeken (we doen het dan wel met Miles. Gezien onze status kunnen we de vlucht makkelijk cancelen wanneer nodig). Nu overwegen we om een week naar Washington DC en omgeving te gaan. Ik ben al een beetje aan het zoeken geweest, maar zie dat veel musea en gebouwen nog dicht zijn ...
Mijn vraag: wat denken jullie? Is het ondanks dat nog steeds de moeite waard om deze stad/omgeving te bezoeken?
Wat is leuk om te doen als je niet overal naar binnen kunt (er zijn een paar musea open)? We hebben 9 dagen de tijd om te reizen ...
Nu is het handig om te weten dat we met 4 kids reizen (16, 13, 9, 6) en we sowieso niet het type gezin zijn om heel veel tijd in musea en dergelijk door te brengen ... Maar ja, we wonen in de USA voor een tijdje, dus de kids (en wij) moeten dan toch wel een keer in Washington geweest zijn.

Wellicht zijn er nog andere goede tips qua bestemming in de USA (visum-technisch mogen we het land niet uit)? Ik vind het lastig om een goede inschatting te maken wat leuk is om te bezoeken in november. Deep South, South West en New Mexico hebben we al vrij uitgebreid gehad.
Alle adviezen zijn welkom!