Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Foto's trip naar NY State en City online
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Foto's trip naar NY State en City online
Hoi allemaal,
Na het reisverslag staan nu ook de foto's van onze trip naar NY online.
Het koste wel een zondagmiddag werk maar het is gelukt :dance:
Samen met de cactusfoto's zat ik wel gelijk aan de limiet voor een Free-membership max 250 stuks, dus heb ik dat ook maar gelijk omgezet in een Premium-membership dan kan ik tenminste de foto's van onze 2003 trip ook op het web zetten, jullie lezen wel als die online zijn.
Have Fun met de NY foto's.
Gr.
Rob
Na het reisverslag staan nu ook de foto's van onze trip naar NY online.
Het koste wel een zondagmiddag werk maar het is gelukt :dance:
Samen met de cactusfoto's zat ik wel gelijk aan de limiet voor een Free-membership max 250 stuks, dus heb ik dat ook maar gelijk omgezet in een Premium-membership dan kan ik tenminste de foto's van onze 2003 trip ook op het web zetten, jullie lezen wel als die online zijn.
Have Fun met de NY foto's.
Gr.
Rob
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Rob,
Ik heb zojuist even een slideshow van je foto's bekeken en vond ze erg mooi . Vooral de foto's van de Niagara Falls zijn erg indrukwekkend, wat een natuurgeweld!
Ook de foto's van de 1000 Island tour zijn erg mooi , daar heb ik trouwens wat leuke pandjes gezien om in te gaan wonen op onze oude dag
New York City zelf trekt me niet zo, maar de omgeving is wel schitterend, dat blijkt wel uit je foto's.
Groetjes Marjon
Ik heb zojuist even een slideshow van je foto's bekeken en vond ze erg mooi . Vooral de foto's van de Niagara Falls zijn erg indrukwekkend, wat een natuurgeweld!
Ook de foto's van de 1000 Island tour zijn erg mooi , daar heb ik trouwens wat leuke pandjes gezien om in te gaan wonen op onze oude dag

New York City zelf trekt me niet zo, maar de omgeving is wel schitterend, dat blijkt wel uit je foto's.
Groetjes Marjon
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hoi Rob,
na jouw cactusfoto's heb ik ook bijzonder genoten van jullie reisfoto's naar New York en omgeving. Dank, dat jij de moeite hebt genomen om ze met ons te kunnen delen.
Zoals je al vertelde veel watervallen, maar toch ook in een schitterend gebied. En ja, de Niagara watervallen zijn natuurlijk overweldigend. Wat een water.
Zoals ik al schreef na het lezen van jullie verslag, deze omgeving moeten wij toch ook maar eens gaan ontdekken. Bijzonder de moeite waard.
Groet, Marco.
na jouw cactusfoto's heb ik ook bijzonder genoten van jullie reisfoto's naar New York en omgeving. Dank, dat jij de moeite hebt genomen om ze met ons te kunnen delen.
Zoals je al vertelde veel watervallen, maar toch ook in een schitterend gebied. En ja, de Niagara watervallen zijn natuurlijk overweldigend. Wat een water.
Zoals ik al schreef na het lezen van jullie verslag, deze omgeving moeten wij toch ook maar eens gaan ontdekken. Bijzonder de moeite waard.
Groet, Marco.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Rob,
Ook van deze serie foto's heb ik weer genoten. Wat een prachtige watervallen en dat om die tijd van het jaar. Dat verbaasde mij min of meer. De Watkins Glen en de Buttermilch Falls spraken mij erg aan en het gebied van de 1000 Islands is ook heel apart.
Bedankt voor het laten zien en ik kijk al weer uit naar je volgende serie.
Groetjes Marjan
Ook van deze serie foto's heb ik weer genoten. Wat een prachtige watervallen en dat om die tijd van het jaar. Dat verbaasde mij min of meer. De Watkins Glen en de Buttermilch Falls spraken mij erg aan en het gebied van de 1000 Islands is ook heel apart.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Marjon,vana schreef:Hoi Rob,
Ook de foto's van de 1000 Island tour zijn erg mooi , daar heb ik trouwens wat leuke pandjes gezien om in te gaan wonen op onze oude dag![]()
Groetjes Marjon
Hopelijk doe je mee met de oudejaarstrekking van de staatsloterij dan kan je misschien een van de kleinere eilandjes kopen overigens zagen we erg weinig "FOR SALE" borden staan. :doublethumb:
Gr.
Rob
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Newyork,newyork schreef:Hallo Rob,
Erg mooie foto's mijn complimenten, jammer dat de foto's van de skyline bewolkt zijn uit gepakt, in het park en op de Empire State had je gelukkig weer wel mooi weer.
Heb je in ieder geval een excuus voor nog een tripje naar NY.
Groeten
Zo is het, overigens moet ik toch nog terug want er groeien nog 2 cactussoorten dus die wil ik ook nog bekijken, kunnen we gelijk even langs OCC om een bike te kopen :toocool:
Gr.
Rob
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Marjan,hekkie schreef:Hoi Rob,
Groetjes Marjan
De watervallen in dit gebied worden gevoed door er achter liggende meren, volgens mij geven die het hele jaar water maar daar weet Annemiek meer van want die woont er midden tussenin.
De volgende serie word vrees ik wat langer ik heb ze nu een beetje ingedeeld en kwam op 9 setjes van 25 tot 50 foto's dat kost waarschijnlijk meer als een zondagmiddag. :hm:
Gr.
Rob
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Rob
Het zijn mooie foto's.
De watervallen hadden dit jaar in augustus nog zoveel water door de abnormale regenval van deze zomer. Daar heb je dus mazzel mee gehad. In een droog jaar zit er nog maar een straaltje in aan het eind van de zomer.
Buttermilk Falls heeft een stuwmeertje, bij de rest van de watervallen komt het water alleen uit de beken.
Ik las laatst dat er in en 10 mijl rond Ithaca 150 watervallen liggen! wow
Annemiek
Het zijn mooie foto's.
De watervallen hadden dit jaar in augustus nog zoveel water door de abnormale regenval van deze zomer. Daar heb je dus mazzel mee gehad. In een droog jaar zit er nog maar een straaltje in aan het eind van de zomer.
Buttermilk Falls heeft een stuwmeertje, bij de rest van de watervallen komt het water alleen uit de beken.
Ik las laatst dat er in en 10 mijl rond Ithaca 150 watervallen liggen! wow
Annemiek
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Rob,
Ik heb net genoten van je foto's. Heel veel plaatsen waar ik ook geweest ben, brings back memories!
Ook je tuin (ben te lui om naar het draadje te gaan) vind ik heel bijzonder. Jullie huis ziet er zo Nederlands uit en de tuin er voor helemaal niet! Het moet een erg leuke hobby zijn!
Ik heb net genoten van je foto's. Heel veel plaatsen waar ik ook geweest ben, brings back memories!
Ook je tuin (ben te lui om naar het draadje te gaan) vind ik heel bijzonder. Jullie huis ziet er zo Nederlands uit en de tuin er voor helemaal niet! Het moet een erg leuke hobby zijn!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Re: Foto's trip naar NY State en City online
Mooi hoor die foto's vooral die Niagra Falls, blijft iets indrukwekkends.
Ook 1 van de zeven natuurlijke wereldwonderen.
Ik heb ook mijn webshots omgezet in een premium, kan je tenminste nog eens een fotootje kwijt!
Ook 1 van de zeven natuurlijke wereldwonderen.
Ik heb ook mijn webshots omgezet in een premium, kan je tenminste nog eens een fotootje kwijt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1036 Weergaves
-
Laatste bericht door deurenkletser
-
- 4 Reacties