Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Empire State Building vraagje

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
vandermeij
Amerika-ontdekker

Bericht door vandermeij »

Je bent niet in New York geweest als je niet het hoogste gebouw van New York de Empire State Building heb bezocht. Het is soms wachten maar het is de moeite waard.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Agree :lol:

TOTR is ook mooi, maar het ESB overslaan is eigenlijk not done :-)
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

PeeJay schreef:Je kan kaartjes van te voren kopen via de websitevan ESB.

Dat zal je in het drukke seizoen zeker een uur wachttijd schelen.

/PeeJay
Ik heb even gekeken op de site: het is inmiddels mogelijk express tickets te kopen voor het bedrag van $48 (!!!!!) pp en dan hoef je helemaal niet meer te wachten, vraag me wel af of dit $28 waard is, want een gewone ticket kost $20.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Ceetje schreef:
PeeJay schreef:Je kan kaartjes van te voren kopen via de websitevan ESB.

Dat zal je in het drukke seizoen zeker een uur wachttijd schelen.

/PeeJay
Ik heb even gekeken op de site: het is inmiddels mogelijk express tickets te kopen voor het bedrag van $48 (!!!!!) pp en dan hoef je helemaal niet meer te wachten, vraag me wel af of dit $28 waard is, want een gewone ticket kost $20.

Dat is wel duur ja, zeker als je met een gezin bent zeg maar. Voor $100 kan je ook lekker uit eten gaan dan.
Als je net als BBuurt schreef makkelijk 2 uur moet wachten begint het wel interessant te worden natuurlijk. Maar ik geloof dat als je die flight simulator tour doet, hoef je ook niet in de rij te staan.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

PeeJay schreef:
Ceetje schreef: Ik heb even gekeken op de site: het is inmiddels mogelijk express tickets te kopen voor het bedrag van $48 (!!!!!) pp en dan hoef je helemaal niet meer te wachten, vraag me wel af of dit $28 waard is, want een gewone ticket kost $20.

Dat is wel duur ja, zeker als je met een gezin bent zeg maar. Voor $100 kan je ook lekker uit eten gaan dan.
Als je net als BBuurt schreef makkelijk 2 uur moet wachten begint het wel interessant te worden natuurlijk. Maar ik geloof dat als je die flight simulator tour doet, hoef je ook niet in de rij te staan.

/PeeJay
ja inderdaad. met die tour inc. flight simulator kun je gelijk doorlopen.
Maar het kan zijn dat die prijs van $48 die Ceetje noemt de prijs is van die tour.
De mensen die bij ons in de rij stonden en die al kaartjes hadden moesten tot een bepaald punt meeschuifelen en konden toen een andere rij in waardoor ze gelijk bij de liften kwamen. En de rest moest nog langs de kassa schuiven. En dan nog een heeeeel stuk verder tot aan de liften.
Het verschil tussen de rijen met en zonder kaartjes was ongeveer 30-45 minuten.

De enige manier om gelijk door te lopen is met die flight simulator tour.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Bbuurt schreef:De enige manier om gelijk door te lopen is met die flight simulator tour.
Er is geen enkele manier om gelijk door te lopen, iedereen moet (buiten als het druk is) aansluiten tot je voorbij de 1ste securitypost bent daarna wordt er pas een splitsing gemaakt in kassa, kaart en flightsimulator.
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

Rob schreef:
Bbuurt schreef:De enige manier om gelijk door te lopen is met die flight simulator tour.
Er is geen enkele manier om gelijk door te lopen, iedereen moet (buiten als het druk is) aansluiten tot je voorbij de 1ste securitypost bent daarna wordt er pas een splitsing gemaakt in kassa, kaart en flightsimulator.
Dat was niet het geval toen ik er was, twee weekjes terug.
De mensen met die flight simulator tour, die verzamelden buiten en 1 van de mensen van die tour bracht ze langs alle rijen tot ze aan de lift stonden
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer