Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Weblog
Weblog
Voor onze reis naar het noordoosten die vrijdag 4 mei begint heb ik een weblog gemaakt. De link is http://vakantievs2007.blogspot.com
Hoop het goed bij te kunnen houden OOK in de VS.
Edit Mod (Roland): link werkend gemaakt.
Edit Mod (Roland): link werkend gemaakt.
Re: Weblog
Ehmm... Internet Explorer: Kan de webpagina niet vindenCorry schreef:Voor onze reis naar het noordoosten die vrijdag 4 mei begint heb ik een weblog gemaakt. De link is http://vakantievs2007.blogspot.com.
.
-
- Amerika-expert
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Als jullie tijd hebben, zou ik ook een bootrit naar Nantucket maken. Dat is een prachtig eiland en bekend om zijn manden vlechterijen. Vergis je ook niet in de afstanden op Cape Cod, die vielen ons erg tegen, Provincetown ligt een goed uur van de andere plaatsjes af, bijvoorbeeld.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hoop dat de link nu wel werkt. Heb er niet zoveel verstand van en moet dan weer wachten tot mijn echtgenoot in het land is.
Wij hebben als gezin deze tocht al eens gemaakt. Zijn niet op Nantucket en Martha's Vineyard geweest. We hadden deze tocht tijd voor 1 dus hebben we gekozen voor Martha's Vineyard gekozen. Nantucket is natuurlijk nog een optie want we hebben de boot naar de Vineyard ook nog niet geboekt. We zijn ons wel bewust van de afstanden en daarom dat er tussendoor ook nog eens wat rust in moet zitten anders spendeer je je vakantie in de auto en dat is toch echt de bedoeling niet
We hebben er erg veel zin in en ik hoop nog een en ander toe te voegen aan de blog als er deze week tijd voor is want er moet nog gewerkt worden.
Petra, bedankt voor de suggestie. Ga hem in de groep gooien. Lees altijd met VEEL belangstelling jouw log en bewonder je doorzettingsvermogen qua blog en met je ziekte. Veel Sterkte.
Roland bedankt dat je de link hebt gerepareerd. SUPER! Begrip niet hoe de ene wel werkt en de andere niet! Ben ik weer een dinosaurus met die computer dus
Wij hebben als gezin deze tocht al eens gemaakt. Zijn niet op Nantucket en Martha's Vineyard geweest. We hadden deze tocht tijd voor 1 dus hebben we gekozen voor Martha's Vineyard gekozen. Nantucket is natuurlijk nog een optie want we hebben de boot naar de Vineyard ook nog niet geboekt. We zijn ons wel bewust van de afstanden en daarom dat er tussendoor ook nog eens wat rust in moet zitten anders spendeer je je vakantie in de auto en dat is toch echt de bedoeling niet

We hebben er erg veel zin in en ik hoop nog een en ander toe te voegen aan de blog als er deze week tijd voor is want er moet nog gewerkt worden.
Petra, bedankt voor de suggestie. Ga hem in de groep gooien. Lees altijd met VEEL belangstelling jouw log en bewonder je doorzettingsvermogen qua blog en met je ziekte. Veel Sterkte.
Roland bedankt dat je de link hebt gerepareerd. SUPER! Begrip niet hoe de ene wel werkt en de andere niet! Ben ik weer een dinosaurus met die computer dus

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Graag gedaan!Corry schreef:Roland bedankt dat je de link hebt gerepareerd. SUPER! Begrip niet hoe de ene wel werkt en de andere niet! Ben ik weer een dinosaurus met die computer dus

Je had een . achter de url gezet (waarschijnlijk om de zin af te sluiten). Direct achter een link levert dat problemen op en kun je 'm dus beter weglaten of je zet de hele link tussen behalve de .

Roland
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Dank je! Mijn zusje woont in Newburyport, een leuk stadje ten noorden van Boston en als jullie op je rit naar het noorden tijd hebben is Cape Ann ook erg de moeite van een bezoek waard. Veel plezier met plannen!Corry schreef:Petra, bedankt voor de suggestie. Ga hem in de groep gooien. Lees altijd met VEEL belangstelling jouw log en bewonder je doorzettingsvermogen qua blog en met je ziekte. Veel Sterkte.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
cape cod
Wij gaan dit jaar ook richting Boston, voor de tweede keer misschien komen we jullie wel tegen op Cape Cod .Wij vertrekken a.s donderdag 3 mei naar Boston en vanaf daar rijden we gelijk door naar de Cape waar als het weer wel aardig is een weekje willen blijven .
We zij ook van plan om 10 mei naar Martha s vineyard te gaan dat is een gebied wat we nog niet gezien hebben.
Wij wensen jullie een fijne vakantie maar dat zal wel lukken
Groetjes Gitta en jos
We zij ook van plan om 10 mei naar Martha s vineyard te gaan dat is een gebied wat we nog niet gezien hebben.
Wij wensen jullie een fijne vakantie maar dat zal wel lukken

Groetjes Gitta en jos