Beste allemaal
in juli 2024 zoeken wij nog een mooie stop van 2 nachten tussen Lancaster en Niagara. We denken aan Ithaca eo. Wat kunnen we daar het beste doen, zien en ondernemen? Is Ithaca een leuke, mooie stad en wat is de mooiste natuur daar. We houden van wandelen maar super avontuurlijk hoeft niet. Prima om een leuke gemarkeerde zonder enge hoogtes te lopen En waar kunnen we dan het gunstigst zitten met ons hotel? Wie kan ons helpen? DANK ALVAST
Wij deden dat stuk met 1 stop, maar misschien heb je wel iets aan ons 2012-verslag (hier en hier). Wij brachten onderweg een bezoek aan Ricketts Glen, Watkins Glen en Letchworth SP.
Is het niet handiger om al je vragen over dezelfde reis in 1 topic te houden?
Dank je wel Marianne ik ga je verslagen bekijken. Het gaat ook 1 stopplek worden maar daar blijven we dan 2 nachten. En wb al mijn vragen over onze reis in 1 topic....sorry, heb geen ervaring met fora en zie t zo: het zijn elke weer heel andere vragen over heel andere plekken die al plannende bij ons opkomen...vandaar.
Ithaca is een goede uitvalsbasis hier kun je inderdaad alle kanten op. De Finger Lakes regio is ontzettend mooi, hier heb je prachtige state parken met watervallen.
Ithaca heeft ook een paar mooie parken om te wandelen en er is genoeg aanbod van restaurants en cafe's. https://www.traveltousa.nl/ithaca/
Echter dit ligt niet bij Ithaca maar wij waren onder de indruk van Letchworth State Park, ik weet dat niet iedereen het hier mee eens is maar wij vonden het hier echt geweldig. https://www.traveltousa.nl/letchworthstatepark/
Dank voor deze goede info Monique. Zeker de site travel to voegt veel toe. Ik wist niet dat je zelfs in Ithaca zelf een trail met waterval kan lopen. Leuk om nog te doen op de aankomstdag. Weet jij nog een betaalbaar gunstig gelegen hotel daar?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.