Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
White House tour.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: White House tour.
Dat las ik inderdaad. Nou ja, garantie heb je natuurlijk nooit en het risico op last minute annuleren loopt uiteindelijk iedereen.
Onze tour midden september is helaas gecanceld vanwege scheduling conflicts. Meer mensen in september dit?
Aha. Dit vind ik net.
Beginning on September 1st, 2025, the White House will be undergoing extensive renovations. As a result, all tours of the White House are postponed indefinitely. To read more information from the White House, please read their official statement. We sincerely apologize for any inconveniences this may cause
Beginning on September 1st, 2025, the White House will be undergoing extensive renovations. As a result, all tours of the White House are postponed indefinitely. To read more information from the White House, please read their official statement. We sincerely apologize for any inconveniences this may cause
-
- Amerika-expert
Oei, dat zal voor de bouw van de nieuwe balzaal zijn?
Ja denk ik wel
-
- Amerika-ontdekker
Gisteravond ook een mail ontvangen dat onze tour gecanceld is due to a scheduling conflict. Erg balen, hadden ons hierop zo verheugd. Wij zouden 16 september gaan.
Wij zouden heel toevallig ook de 16e
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Klopt, kreeg in eens een mailtje, zelfs van 2 congresleden. Was toen een stop tot half februari op de visits.
Vond het zelf leuk om te doen, maar de echt belangrijke kamers zie je niet (Oval office bv).
De dininghal was belangrijk, maar die wordt natuurlijk vervangen door nog iets meer MAGA

Dat je tour kan worden afgezegd is al jaren zo, als er toevallig buitenlands bezoek is dan gaat de tour niet door.
Wel zou je dan een alternatieve datum kunnen krijgen (kwam hier ook wel eens voorbij), maar alleen als er nog slots vij zijn.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Ik las verderop dat jij wel een White House tour hebt gedaan, maar die is toch ook US only? (tenminste dat staat op de website).
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
In principe mag je als EU burger ook de White house tour doen en officieel moet je dit aanvragen bij je ambassade in Washington.
de NL ambassade werkt daar helaas niet aan mee dus wat ik (en veel andere) hier hebben gedaan is een senator aanschrijven via hun website en aangeven dat je de tour graag wilt doen gezien je mogelijk naar de US gaat verhuizen. Meestal helpen ze je met de tickets voor de senaat en de white house tour.
de NL ambassade werkt daar helaas niet aan mee dus wat ik (en veel andere) hier hebben gedaan is een senator aanschrijven via hun website en aangeven dat je de tour graag wilt doen gezien je mogelijk naar de US gaat verhuizen. Meestal helpen ze je met de tickets voor de senaat en de white house tour.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
@nwolf Dank voor je snelle reactie. Jammer dat de Nederlandse ambassade er niet aan meewerkt, terwijl het een regel van Amerika is. Ik vermoed (maar is een wilde gok) dat zij dan verplicht zijn na te gaan of iemand een strafblad heeft en daar heeft de ambassade ook niet zomaar toegang toe.
Ik ga het tegen die tijd (ga pas in april) wel in 1x aanvragen bij de betreffende senator.
Ik ga het tegen die tijd (ga pas in april) wel in 1x aanvragen bij de betreffende senator.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht