Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

TIPS gevraagd voor verblijf net buiten NYC ivm auto

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Yogibear
Amerika-newbie

TIPS gevraagd voor verblijf net buiten NYC ivm auto

Bericht door Yogibear »

We vertrekken as. vrijdag voor onze rondreis door het noordoosten van de VS en hebben uiteraard ook een aantal dagen NYC ingepland.
Nu zitten we dan nog wel met onze huurauto (moeten uiteindelijk nog door naar Boston) en hebben al wel uitgevogeld dat het niet erg handig is om met huurauto midden in NYC te gaan zitten :P

Heeft iemand nog tips voor motels net buiten NYC, waarvandaan we redelijk snel en betaalbaar met trein/metro/bus naar NYC kunnen reizen?

[/b]
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

Je kunt waarschijnlijk het beste een motel zoeken in Hackensack en omgeving, in New Jersey. New Jersey is goedkoper, want heeft lagere belastingen, en de verbindingen met Manhattan zijn goed.

--john
Yogibear
Amerika-newbie

Bericht door Yogibear »

thanx!
Manlief zit al druk te kijken en heeft al een paar Econolodges gevonden in Newark en Carlstadt.
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

In bepaalde delen van Newark wil je niet zijn gok ik.
Laatste keer dat in NYC was waren er 16 schietpartijen in 9 uur.
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

Newark is minder geschikt. De bereikbaarheid van Newark per auto is niet zo goed, en bepaalde delen van de stad zijn niet veilig. Carlstadt is al beter, maar Hackensack zou voor jullie ideaal zijn. In South Hackensack zijn een aantal redelijke motels in de buurt van Route 46: Stagecoach, Horizon, Congress Inn, Super 8, en nog een paar.

Super 8 is low-budget en een stuk beter dan die louche $100-hotelkamers in Manhattan:
http://www.trails.com/all-hotels/hotel- ... elid=53019

--john
Yogibear
Amerika-newbie

Bericht door Yogibear »

Bedankt voor de tip om niet naar Newark te gaan!
Hebben idd ook al de Super 8 in Hackensack gevonden en ook nog een in North Bergen. Is dat laatste ook medisch verantwoord :wink: ?

We hebben graag een paar opties voor het geval we No Vacancy treffen (we zijn niet zo van het vooraf boeken...)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Benno Groeneveld heeft hier een tijdje geleden ook eens iets gepost over hotels in New Jersey, op de grens met NYC, maar ik vind het zo dadelijk niet terug.
Benno?...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

In 2003 sliep ik in een Motel 6 in Piscataway, New Jersey. Ligt ongeveer 30 mijl onder New York. Met de auto kun je eventueel vanuit Piscataway naar Liberty State Park rijden, daar je auto laten staan en per boot naar New York gaan. Ook kun je heel goed vanuit Picataway naar een treinstation rijden en per trein naar hartje New York reizen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

North Bergen is okay. Ik zou niet naar Newark, West New York, of bepaalde delen van Elizabeth en Jersey City gaan. Over criminaliteit hoef je je niet echt druk te maken. Amsterdam is doorgaans onveiliger. Het zijn hier vooral drugshandelaren die op elkaar schieten. Hotels en motels zitten wel altijd in de betere delen, maar je wil 's avonds liever niet door deprimerende stadsdelen als je op vakantie bent, vermoed ik.

--john
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

Ik heb in West-Windsor, hamilton etc gezeten bij vrienden van me. En van daaruit ideale verbinding met de trein (new jersey transit) naar manhattan.
Yogibear
Amerika-newbie

Bericht door Yogibear »

Bedankt voor de snelle antwoorden, we kunnen weer verder!
En nu nog even aftellen voor het zover is, nog 5 nachtjes slapen :P
vanaf 15 juni weer in de States
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

We zaten pas geleden in de Holiday Inn in Carlstadt, NJ, op Patterson Plank road (er waren daar ook andere hotels), en de bus naar Manhattan (Port Authority) vertrok bijna voor het hotel. Heel handig. Ik geloof dat een enkeltje $3 was.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer