Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NY gekken gezocht

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
NYlover25
Amerika-newbie

NY gekken gezocht

Bericht door NYlover25 »

Hi, ben Liz, ben 24 en woon in Zuid-Holland. Ben net lid geworden. Geweldig, dit forum!

Ik ben op zoek naar andere NY fans.

Wat vinden jullie nou zo bijzonder aan NY?
~~ helemaal gek van New York ~~

** http://groups.msn.com/newyorkcity2love **
Paul
Amerika-ontdekker

Bericht door Paul »

Tsja, wat vind ik zo bijzonder aan New York...?

...Het is gewoon een fascinerende stad!

De drukte, de verschillen, de geschiedenis, alles eigenlijk! Het is niet goed uit te leggen...
newyork
Amerikafan

Bericht door newyork »

NY is een fantastische stad, zie ook mijn eerdere posts en die van andere op dit forum.

Veel plezier en deel je ervaringen !!!!
I love NY
USA fan
Amerikafan

Bericht door USA fan »

de hoge gebouwen en nog veel meer een geweldige stad gewonn
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Ik kan het ook niet goed uitleggen waarom ik NY zo leuk vind. Er hangt daar een speciale "vibe" in de lucht. Prachtig hoe je van Skyscrapers in de downtown district ineens in bv. The Village terecht kunt komen. Lekker op een terrasje gaan zitten naarbij Union Square als de markt er is en dan zie je een wildkroes van mensen de standjes aflopen. Zondag eerst dim sum gaan eten in Chinatown en dan naar Central Park gaan om te gaan luieren om 's avonds weer naar een festival te gaan. Heerlijk! :D
NYlover25
Amerika-newbie

Bericht door NYlover25 »

wat leuk jouw reactie, Hydrotherion, ik krijg gelijk zin om weer naar New York te gaan.
Ben er in 2000 geweest en heb veel te weinig gezien, maar het heeft toch zo'n indruk op me gemaakt.

Gaan jullie nou vaak naar New York?

Xerxes
Amerikafan

Bericht door Xerxes »

Hydrotherion schreef:Ik kan het ook niet goed uitleggen waarom ik NY zo leuk vind. Er hangt daar een speciale "vibe" in de lucht. Prachtig hoe je van Skyscrapers in de downtown district ineens in bv. The Village terecht kunt komen. Lekker op een terrasje gaan zitten naarbij Union Square als de markt er is en dan zie je een wildkroes van mensen de standjes aflopen. Zondag eerst dim sum gaan eten in Chinatown en dan naar Central Park gaan om te gaan luieren om 's avonds weer naar een festival te gaan. Heerlijk! :D
Dit zijn verscheidene redenen waarom ik zoveel van NYC hou. Ik heb daar 5 jaar gewoond (Village) en ben van plan om daar naar Medical School te gaan (in 2-3 jaar).

Ik hou van mijn home city: Los Angeles, maar NY is in my soul!!!
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
NYlover25
Amerika-newbie

Bericht door NYlover25 »

Hey leuk, LA. Staat ook nog op mijn lijstje op naartoe te gaan :wink:
Mijn vriend is er in 2003 geweest voor 2 weken.
Hij vond het erg leuk, nu ikke nog! :)

Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

NYlover25 zegt:

wat leuk jouw reactie, Hydrotherion, ik krijg gelijk zin om weer naar New York te gaan.
Ben er in 2000 geweest en heb veel te weinig gezien, maar het heeft toch zo'n indruk op me gemaakt.

Gaan jullie nou vaak naar New York?
Ik ben de laatste vijf jaar elke zomervakantie al naar New York gegaan zo gek ben ik op de mooiste stad van de wereld! :D Maar deze jaar zijn we nog aan het beslissen of we deze jaar nog gaan en i.p.v NY deze jaar naar Chicago te trekken. Momenteel is het 20% new york en 80% chicago! :wink:
De spanning die ik voelde de eerste keer dat ik New York city met mijn eigen ogen zag is verleden jaar een beetje verdwenen.
IheartNY
Amerika-newbie

Bericht door IheartNY »

In NYC hangt inderdaad een bepaalde "vibe" die je in geen andere stad zult vinden.

De eerste keer dat ik op Times Square was ik gewoon helemaal verbaasd en kon gewoon minutenlang alleen maar verbaasd naar die grote billboards kijken.
Elke zondagmiddag is het zo heerlijk om relaxt in Central Park te zitten met een boekje of tijdschrift. Dan zit je daar op een grasveld omgringd door bomen en je ziet achter die bomen op verschillende plaatsen die skyscrapers er boven uitsteken! Prachtig is dat!
Ik kende NYC ook voor 9/11 en ben ook meerdere malen in het WTC geweest. Het was dan ook heel 'shocking' om er afgelopen zomer weer voor het eerst terug te zijn. De sfeer die bij ground zero hangt is heel speciaal. Heel stilletjes, terwijl je je in een metropool bevindt op een plek waar het altijd krioelde van de mensen.
En zo kan ik wel door en door gaan over allemaal verschillende plekjes op Manhattan.

Ookal ben ik nog maar 17 jaar, ik heb al veel van de wereld gezien. En van al die steden (L.A., Las Vegas, Chicago, London, Parijs, Rome, Athene, Peking, Shanghai etc.) komt er geen één stad ook maar in de buurt van NYC. Die stad is in mijn ogen gewoon perfect! :D
"I've gotten everything I ever wanted, but I wanted all the wrong things!"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer