Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Parkeren in DC
Parkeren in DC
Binnenkort ben ik enkele dagen in en rond Washington, DC. Ik verplaats me per huurauto. Enkele jaren geleden was ik ook met de auto in DC en ik herinner me dat ik toen parkeerde op de Mall. Het is mij echter niet volledig duidelijk wat er nu precies wel en niet mag.
Als ik me niet vergis mag je vanaf 10u00 gratis voor 3 uur parkeren op de Mall.
-Is het zowel op weekdagen als in het weekend zo dat je daar niet voor 10u00 mag parkeren?
-Wordt die termijn van 3 uur ook werkelijk gecontroleerd, of kan je zonder problemen langer blijven staan?
-Als het toch betalend parkeren wordt, wat is dan aan te raden?
Bij voorbaat dank aan diegene die met hiermee wat kan voorthelpen!
Als ik me niet vergis mag je vanaf 10u00 gratis voor 3 uur parkeren op de Mall.
-Is het zowel op weekdagen als in het weekend zo dat je daar niet voor 10u00 mag parkeren?
-Wordt die termijn van 3 uur ook werkelijk gecontroleerd, of kan je zonder problemen langer blijven staan?
-Als het toch betalend parkeren wordt, wat is dan aan te raden?
Bij voorbaat dank aan diegene die met hiermee wat kan voorthelpen!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
In de afgelopen jaren zijn steeds meer straatparkeerplaatsen langs de Mall verdwenen vanwege veiligheidsmaatregelen, helaas.
Waar het nog mag is het inderdaad na 9:30 (meen ik) toegestaan gedurende de week en in het weekend de hele dag.
Ja, de drie uur wordt gecontroleerd want DC heeft altijd extra geld nodig
.
Ik parkeer meestal in de garage onder het Ronald Reagan gebouw en hier is een lijst van parkeergarages in en rond DC: http://dcpages.com/Travel/Parking_Lots_and_Garages/
Waar het nog mag is het inderdaad na 9:30 (meen ik) toegestaan gedurende de week en in het weekend de hele dag.
Ja, de drie uur wordt gecontroleerd want DC heeft altijd extra geld nodig

Ik parkeer meestal in de garage onder het Ronald Reagan gebouw en hier is een lijst van parkeergarages in en rond DC: http://dcpages.com/Travel/Parking_Lots_and_Garages/
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, de parking in het Reagan gebouw is publiek, je auto wordt wel eerst heel goed nagekeken op explosieven, maar dat stelt weinig voor.
Er is constante controle op het parkeren op de Mall, je zult er misschien een kwartiertje langer kunnen staan, maar ik zou het risico niet nemen. Een verkeerd parkeren boete was voor mijn man laatst $100!
Er is constante controle op het parkeren op de Mall, je zult er misschien een kwartiertje langer kunnen staan, maar ik zou het risico niet nemen. Een verkeerd parkeren boete was voor mijn man laatst $100!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2913 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 5 Reacties