Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NY is veilig

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
walravens
Amerikafan

NY is veilig

Bericht door walravens »

Voor de gene die twijfelde of New York wel veilig is:

http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index ... onItemId=2
Roel83
Amerika-newbie

Bericht door Roel83 »

ik denk dat de link verouderd is ofzo; ik vond m hier:

http://www.hln.be/hln/nl/2/Kanaal-Reize ... iger.dhtml

bedankt voor de post! Ik zal het artikel morgen eens lezen :)
David1977
Amerika-ontdekker

Bericht door David1977 »

Ik weet dat een veiligheidsgevoel deels subjectief is, maar ik voel me persoonlijk 's avonds veiliger op straat in hartje Manhattan dan in Brussel.
henkbiesheuvel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re:

Bericht door henkbiesheuvel »

David1977 schreef:Ik weet dat een veiligheidsgevoel deels subjectief is, maar ik voel me persoonlijk 's avonds veiliger op straat in hartje Manhattan dan in Brussel.
ik wilde het net zeggen, maar dan met de 'koopgoot' in Rotterdam als lijdend voorwerp...
Nee hoor, niks aan de hand in Manhattan. Heb daar vorig jaar met de Kerst gelopen met de kinderen erbij en
het was echt gezellig.
"misplaced New Yawkers"
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: NY is veilig

Bericht door Izognoeg »

Persoonlijk heb ik een bloedhekel aan grote steden, ik voel me er absoluut niet op mijn gemak. Ben geboren en getogen in onze hoofdstad, maar ben vreselijk dankbaar dat ik nu al jaren in een rustig dorp woon.
Grote mensenmassa's en veel drukte geven mij een zeer onzeker en onveilig gevoel.

Er is echter één hele grote uitzondering en dat is chaos van Broadway. Toen wij daar afgelopen zomer waren, heb ik me geen moment onzeker of onveilig gevoeld. Voor mij was dat een openbaring...

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: NY is veilig

Bericht door nieuwenoord »

Izognoeg schreef:Persoonlijk heb ik een bloedhekel aan grote steden, ik voel me er absoluut niet op mijn gemak. Ben geboren en getogen in onze hoofdstad, maar ben vreselijk dankbaar dat ik nu al jaren in een rustig dorp woon.
Grote mensenmassa's en veel drukte geven mij een zeer onzeker en onveilig gevoel.

Er is echter één hele grote uitzondering en dat is chaos van Broadway. Toen wij daar afgelopen zomer waren, heb ik me geen moment onzeker of onveilig gevoeld. Voor mij was dat een openbaring...

Groetjes,
Paul
Ik ben het 200 procent met je eens. Hier nog zo'n dorpsmens wat liefst alle steden vermijdt, maar in New York voelde ik me prima op mijn gemak! Central Park, Times Square, Broadway, gewoon relaxed, heel raar!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer