Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wanneer boeken hotel New York meivakantie?
-
- Amerikafan
Wanneer boeken hotel New York meivakantie?
Hallo allemaal!
*Wanneer raden jullie me aan dat ik moet boeken als ik naar New York wil in de meivakantie?
Ik ging net eens bij een hotel kijken in new york -novotel- en dat zat volgens mij al vol voor die periode, of ik moet iets niet goed gedaan hebben.
*Zijn bijv. 7 nachten genoeg voor een eerste stedentrip naar NY?
*Wie heeft er ervaring met een 'luxe' hotel ( ik ben dus duidelijk niet iemand die zegt 'je slaapt er alleen'. Een mooi gezellig hotel is een enorme meerwaarde voor me voor mijn vakantie!) in New york (bedoel ik ook weer niet een Waldorf Astoria voor 600 dollar per nacht natuurlijk)?
Thanx a lot!!!
*Wanneer raden jullie me aan dat ik moet boeken als ik naar New York wil in de meivakantie?
Ik ging net eens bij een hotel kijken in new york -novotel- en dat zat volgens mij al vol voor die periode, of ik moet iets niet goed gedaan hebben.
*Zijn bijv. 7 nachten genoeg voor een eerste stedentrip naar NY?
*Wie heeft er ervaring met een 'luxe' hotel ( ik ben dus duidelijk niet iemand die zegt 'je slaapt er alleen'. Een mooi gezellig hotel is een enorme meerwaarde voor me voor mijn vakantie!) in New york (bedoel ik ook weer niet een Waldorf Astoria voor 600 dollar per nacht natuurlijk)?
Thanx a lot!!!
Re: Wanneer boeken hotel New York meivakantie?
Zou ik nu wel mee gaan beginnen. Mei is al snel en vergeet je vliegticket ook niet.
7 nachten is wel genoeg dan heb je 6 volle dagen en bovendien lang licht dus moet geen probleem zijn .
Luxe hotel is wel leuk zou ik zeggen. Wij hebben een keer in zo'n hotel in Canada overnacht en dat was wel erg prettig.
7 nachten is wel genoeg dan heb je 6 volle dagen en bovendien lang licht dus moet geen probleem zijn .
Luxe hotel is wel leuk zou ik zeggen. Wij hebben een keer in zo'n hotel in Canada overnacht en dat was wel erg prettig.
Ik zou zeker nu gaan zoeken, je bent voor de goedkopere hotels denk ik al te laat.
Wij gaan ook in de mei vakantie en hebben de grootste moeite gehad een betaalbaar hotel te vinden in Manhattan.
Wij hebben vorige zomer in het Hilton Garden Inn, Times Square gezeten en dat is een prima hotel, lekker dicht bij de drukte van Times square (2 min. lopen) toen voor USD 199,00 per nacht, in de mei vakantie is de prijs ong. USD 379,00 per nacht daarom hebben we nu het Econolodge Times Square geboekt voor USD 199,00 per nacht, maar dat is kwalitatief wel een stukje minder dan het Hilton.
Veel succes met het zoeken.
Wij gaan ook in de mei vakantie en hebben de grootste moeite gehad een betaalbaar hotel te vinden in Manhattan.
Wij hebben vorige zomer in het Hilton Garden Inn, Times Square gezeten en dat is een prima hotel, lekker dicht bij de drukte van Times square (2 min. lopen) toen voor USD 199,00 per nacht, in de mei vakantie is de prijs ong. USD 379,00 per nacht daarom hebben we nu het Econolodge Times Square geboekt voor USD 199,00 per nacht, maar dat is kwalitatief wel een stukje minder dan het Hilton.
Veel succes met het zoeken.
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Afgelopen zomer hebben wij in het Salisbury hotel geslapen (geboekt via Expedia). Een schoon en gezellig hotel in de 57th street. 2 Blokken van Central Park en op loopafstand van Times square. Ik vind het een absolute aanrader en niet al te duur.
En wat betreft boeken: nu doen, vaak kan je vroegboekkorting krijgen.
En wat betreft boeken: nu doen, vaak kan je vroegboekkorting krijgen.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
-
- Amerikafan
Hi bedankt!
Ik schrik hier wel een beetje van, had niet verwacht dat je echt nu al moest boeken. Ik ben altijd een laatboeker, vind ik prettiger omdat het dan makkelijk te overzien is.
Ik ben zelf naar Los Angeles geweest, en toen kon ik nog 3 weken van te voren goede hotels boeken.
Toch niet iedereen die naar NY gaat, kan toch 6 maanden van te voren boeken? Hoe doen deze mensen dat dan?
Ik hoor namelijk ook weleens dan mensen 2 weken van te voren opeens bedenken om naar NY te gaan... kan me niet voorstellen dat echt de ENIGE mogelijkheid een hotelkamer van 600 dollar is....
Ik heb in de Holland international gids gekeken en dan valt de prijs erg mee, maar als ik op de sites van hotels zelf kijk is het veel meer (meestal is dat andersom!)...Hoe kan ik het beste boeken?
Thanx a lot!!
Ik schrik hier wel een beetje van, had niet verwacht dat je echt nu al moest boeken. Ik ben altijd een laatboeker, vind ik prettiger omdat het dan makkelijk te overzien is.
Ik ben zelf naar Los Angeles geweest, en toen kon ik nog 3 weken van te voren goede hotels boeken.
Toch niet iedereen die naar NY gaat, kan toch 6 maanden van te voren boeken? Hoe doen deze mensen dat dan?
Ik hoor namelijk ook weleens dan mensen 2 weken van te voren opeens bedenken om naar NY te gaan... kan me niet voorstellen dat echt de ENIGE mogelijkheid een hotelkamer van 600 dollar is....
Ik heb in de Holland international gids gekeken en dan valt de prijs erg mee, maar als ik op de sites van hotels zelf kijk is het veel meer (meestal is dat andersom!)...Hoe kan ik het beste boeken?
Thanx a lot!!

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
gewoon via internet boeken.
Heb deze zomer in het millenium hilton geslapen, prima bevallen. Zorg dat je een kamer op een hoge etage boekt! (is wel duurder) en in de meivakantie zit ik in het Marriott by the brooklyn bridge in Brooklyn, maar deze keus is nog niet definitief, de reservering die ik heb kan ik nog cancellen. Zou het liefst in het Marquis Marriott op Times Square slapen maar die is nog net te duur, dus hopelijk zak de dollar nog wat
Heb deze zomer in het millenium hilton geslapen, prima bevallen. Zorg dat je een kamer op een hoge etage boekt! (is wel duurder) en in de meivakantie zit ik in het Marriott by the brooklyn bridge in Brooklyn, maar deze keus is nog niet definitief, de reservering die ik heb kan ik nog cancellen. Zou het liefst in het Marquis Marriott op Times Square slapen maar die is nog net te duur, dus hopelijk zak de dollar nog wat

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Je had het over het Novotel, ik heb er afgelopen zomer geslapen, en het is me prima bevallen, mooie ruime kamers en een superlokatie.
En de prijs was alleszins redelijk.
Eric
En de prijs was alleszins redelijk.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
-
- Amerikafan
dankjullie wel.
Nog paar vraagjes:
*novotel lijkt via site nu al volgeboekt.. ben ik echt verbaasd over. Dat kán toch niet. En wat ik in mn vorige mail vroeg: nietiedereen boekt toch altijd een half jaar van te voren?
*novotel is ook al iets van driehonderd en nog wat dollar per nacht.. is dat normaal en is dat altijd zo, hele jaar door?
Ik bedoel als je nu iets in brussel boekt dan kan je voor 100 euro een luxe hotel boeken.
*belvedere is trouwens ook al 290 dollar per nacht.. normaal?
Thanx a lot!
Nog paar vraagjes:
*novotel lijkt via site nu al volgeboekt.. ben ik echt verbaasd over. Dat kán toch niet. En wat ik in mn vorige mail vroeg: nietiedereen boekt toch altijd een half jaar van te voren?
*novotel is ook al iets van driehonderd en nog wat dollar per nacht.. is dat normaal en is dat altijd zo, hele jaar door?
Ik bedoel als je nu iets in brussel boekt dan kan je voor 100 euro een luxe hotel boeken.
Thanx a lot!
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Als je op de site http://www.accor.com kijkt, waar o.a. Novotel toe behoort, zie je dat er nog maar geboekt kan worden t/m 30 april. Waarschijnlijk zijn de tarieven v/a mei nog niet vrijgegeven. Misschien kun je beter even mailen om de prijs op te vragen.
-
- Amerikafan
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou ook eens kijken naar een combinatie van vlucht en hotels, dat kan goedkoper zijn dan alles zelf los boeken.Cyber-Alien schreef:ah super bedankt.. ik begrijp het!
Gekke is dat boeken via reisbureau goedkoper lijkt dan direct boeken bij de hotels. Terwijl als je in europa boekt het vaker andersom is.
Als je in een dure periode gaat kan het zijn dat het via een reisbureau goedkoper kan.
Wij hebben voor juli al geboekt (RadiocityAppartments). Ruim 200 dollar per nacht, voor een 4 persoonskamer. We hadden van veel hotels de prijzen uit de gidsen vergeleken met de prijzen rechtstreeks bij het hotel en die laatste waren meestal goedkoper.
Hou je wel rekening met het verschil tussen euro en dollar? De dollar staat nu natuurlijk erg gunstig.
Marianne
Brussel is New York niet hé!Cyber-Alien schreef:dankjullie wel.
Nog paar vraagjes:
Thanx a lot!

Dit zijn normale prijzen voor New York (voor dat type van hotel). In Belvedere krijg je een ruime kamer met kitchenette. En slechts 2 blokken van Times Square.
De huidige dollarkoers zorgt voor een extra korting!
-
- Amerikafan
hi nee weet ik. Maar bijvhet crown plaza is in de gids van een reisbureau 155 euro per persoon per nacht. Dat is dus in totaal per nacht 310 euro!
Als ik via de site kijk, is het iets van 430 dollar per nacht ofzo, en met tax en alles erbij kom je dan bijna op hetzelfde bedrag uit.
Ik vraag me af hoe mensen dat doen als ze alleen zijn. Ik ben eens alleen naar LA geweest, maar als ik alleen naar NY zou willen, dat zou bijna onbetaalbaar zijn (vooral in je eentje wil je natuurlijk niet in een buitenwijk zitten, hostels hou ik nie tvan)
Het lijkt er dus op dat het in Amerika via site of gids niet zoveel uitmaakt.
Wat ik wel merk is dat reisbureaus je opjagen, ja het is al bijnA vol, etc. Terwijl de holland international gids voor zomer 2008 zelfs nog moet uitkomen!! Ik bedoel, niet iedereen die NU in NY zit heeft toch al 6 maanden geleden geboekt...hmm
Tsja ik verleg qua geld mn grenzen steeds. 310 euro per nacht.. tsja eigenlijk te gek natuurlijk!!
Als ik via de site kijk, is het iets van 430 dollar per nacht ofzo, en met tax en alles erbij kom je dan bijna op hetzelfde bedrag uit.
Ik vraag me af hoe mensen dat doen als ze alleen zijn. Ik ben eens alleen naar LA geweest, maar als ik alleen naar NY zou willen, dat zou bijna onbetaalbaar zijn (vooral in je eentje wil je natuurlijk niet in een buitenwijk zitten, hostels hou ik nie tvan)
Het lijkt er dus op dat het in Amerika via site of gids niet zoveel uitmaakt.
Wat ik wel merk is dat reisbureaus je opjagen, ja het is al bijnA vol, etc. Terwijl de holland international gids voor zomer 2008 zelfs nog moet uitkomen!! Ik bedoel, niet iedereen die NU in NY zit heeft toch al 6 maanden geleden geboekt...hmm
Tsja ik verleg qua geld mn grenzen steeds. 310 euro per nacht.. tsja eigenlijk te gek natuurlijk!!
.
Hallo,
Wij gaan in de meivakantie naar New York en omgeving. Ik wilde het Belvedere hotel boeken voor 5 nachten na goede reacties over dit hotel op het forum. Maar nu lees ik dat ze de 17e verdieping gaan renoveren. Verwachten jullie dat dit veel overlast gaat geven op de overige verdiepingen.
Wilma
Wij gaan in de meivakantie naar New York en omgeving. Ik wilde het Belvedere hotel boeken voor 5 nachten na goede reacties over dit hotel op het forum. Maar nu lees ik dat ze de 17e verdieping gaan renoveren. Verwachten jullie dat dit veel overlast gaat geven op de overige verdiepingen.
Wilma
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: .
Nee, hier zal je niet veel last van hebben. Dit doen ze overdag wanneer de gasten in principe in de stad rondlopen. Het kan wel zijn dat ze vroeg beginnen, maar als je daar bent wil je ook van de stad genieten dus ben je vaak ook al vroeg op.sawija schreef:Hallo,
Wilma
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2163 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenB
-
- 4 Reacties