De eerste week van juli ga ik eindelijk naar de stad waar ik al zo lang heen wilde: New York.
In deze week valt natuurlijk Independence Day. Wat kun je deze dag wel en wat juist niet doen?
Is alles gesloten, of slechts openbare gebouwen? En hebben jullie nog tips over welke 'typische'
July 4 activiteiten te bekijken in New York?
Ik zou dat even opzoeken, dat was vaak vanaf bootjes in de East River, ze sluiten dan de FDR Drive af voor verkeer en je kan dan als voetganger de baan op. Altijd heel spectaculair. En een goede mogelijkheid om Amerikanen te ontmoeten en aan de praat te krijgen.
Ik zou dat even opzoeken, dat was vaak vanaf bootjes in de East River, ze sluiten dan de FDR Drive af voor verkeer en je kan dan als voetganger de baan op. Altijd heel spectaculair. En een goede mogelijkheid om Amerikanen te ontmoeten en aan de praat te krijgen.
Vraag je hotel, of koop de Daily News.
Dit is idd erg gaaf !
Ik zou er zeker naartoe gaan.. net als de rest van de stad trouwens, haha.. Het is wel erg druk daar.. maar zeker de moeite waard
Hoi,
ik wil het vuurwerk gaan bekijken vanuit Long Island City, maar ik zie op het nieuws dat mensen al staan te wachten sinds tien uur vanochtend. Ik was van plan om zo rond 20.00 uur die kant op te gaan... Vraag: heeft dat wel zin dan? Of kom ik niet eens in de buurt van het park en kom ik niet verder dan de metrohalte?
Nou, ik ws op tijd hoor. Kwam tegen negenen aan bij metrostation Vernon/Jackson. Het was best druk en het vuurwerk viel flink tegen. Dat was het wel zo ongeveer.
In DC was het ook erg super! De regen viel gelukkig erg mee tijdens het vuurwerk , en vanaf het dakterras had ik een geweldig uitzicht ( foto's en video's volgens snel )
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.