Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisschema 5 dagen NY voor Sept '08
-
- Amerikafan
Reisschema 5 dagen NY voor Sept '08
Is volgende te doen of is het onrealistisch/té zwaar.... ?
http://tinyurl.com/usareis
zoals je ziet, heb ik de meeste 'attracties' gesorteerd volgens locatie zodat we wat efficiënter zijn.
tips, opmerkingen, verbeteringen... altijd welkom!!
dank je
http://tinyurl.com/usareis
zoals je ziet, heb ik de meeste 'attracties' gesorteerd volgens locatie zodat we wat efficiënter zijn.
tips, opmerkingen, verbeteringen... altijd welkom!!
dank je
Re: Reisschema 5 dagen NY voor Sept '08
Gaaf! Wij gaan zelf 10 sept. a.s. ook voor 5 dagen. Ik zal een deel van je schema kunnen gebruiken voor onszelf! Gelukkig zijn mijn broer en schoonzus al 3x kortgeleden in NYC geweest, ik ga met hen overleggen wat ze vinden van het schema!
Hele fijne dagen daar alvast!
gr. yolanda2
gr. yolanda2
-
- Amerikafan
haha, blij dat ik heb kunnen helpenyolanda2 schreef:Gaaf! Wij gaan zelf 10 sept. a.s. ook voor 5 dagen. Ik zal een deel van je schema kunnen gebruiken voor onszelf! Gelukkig zijn mijn broer en schoonzus al 3x kortgeleden in NYC geweest, ik ga met hen overleggen wat ze vinden van het schema!
gr. yolanda2

Ondertussen zit jullie reis erop. Hebben jullie genoten ? Ben heel benieuwd naar jullier belevenissen
Ik wilde op jullie site kijken, maar kan alleen maar foto's vinden van hotels en geen thingd to do in New York. Heb ik misgekeken ?
Ik wilde op jullie site kijken, maar kan alleen maar foto's vinden van hotels en geen thingd to do in New York. Heb ik misgekeken ?

Groetjes, Nel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 44 Reacties
- 5594 Weergaves
-
Laatste bericht door TinekeenJan
-