Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisschema 5 dagen NY voor Sept '08

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
michachael
Amerikafan

Reisschema 5 dagen NY voor Sept '08

Bericht door michachael »

Is volgende te doen of is het onrealistisch/té zwaar.... ?

http://tinyurl.com/usareis

zoals je ziet, heb ik de meeste 'attracties' gesorteerd volgens locatie zodat we wat efficiënter zijn.

tips, opmerkingen, verbeteringen... altijd welkom!!

dank je
yolanda2
Amerika-ontdekker

Re: Reisschema 5 dagen NY voor Sept '08

Bericht door yolanda2 »

Gaaf! Wij gaan zelf 10 sept. a.s. ook voor 5 dagen. Ik zal een deel van je schema kunnen gebruiken voor onszelf! Gelukkig zijn mijn broer en schoonzus al 3x kortgeleden in NYC geweest, ik ga met hen overleggen wat ze vinden van het schema!
Hele fijne dagen daar alvast!
gr. yolanda2
michachael
Amerikafan

Bericht door michachael »

yolanda2 schreef:Gaaf! Wij gaan zelf 10 sept. a.s. ook voor 5 dagen. Ik zal een deel van je schema kunnen gebruiken voor onszelf! Gelukkig zijn mijn broer en schoonzus al 3x kortgeleden in NYC geweest, ik ga met hen overleggen wat ze vinden van het schema!
Hele fijne dagen daar alvast!
gr. yolanda2
haha, blij dat ik heb kunnen helpen ;) maar nu hoop ik stiekem dat er ervaren NY reizigers ook mij kunnen helpen wat feedback op mn schema te geven...
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Ondertussen zit jullie reis erop. Hebben jullie genoten ? Ben heel benieuwd naar jullier belevenissen

Ik wilde op jullie site kijken, maar kan alleen maar foto's vinden van hotels en geen thingd to do in New York. Heb ik misgekeken ? :banghead:
Groetjes, Nel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer