Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huwelijksreis Oost Amerika

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Rocket88
Amerika-newbie

Huwelijksreis Oost Amerika

Bericht door Rocket88 »

Hoi,

Ik hou dit forum al een tijdje in de gaten (tip van mijn ouders), volgende week vrijdag (29-08-08) ga ik trouwen.
Als huwelijksreis hebben wij van mijn ouders 2 tickets naar Newark gekregen.

Na veel zoeken en nadenken wat ik wilde gaan doen ben ik tot de volgende rondrit gekomen...
Ik ben al lang gek op Amerika geweest, vooral de 50's..
Ik heb zelf een 1956 Wurlitzer gehad en deze al een tijd geleden verkocht voor de aanschaf van mijn 1958 Oldsmobile..

Naast auto's is vooral ook de US Navy één van mijn grote interesses..
Vandaar veel bezoeken aan museum schepen (USS Ling, USS Yorktown, USS North Carolina) .

De 1e dag rijden we 1,5 uur richting Newburgh NY, lekker shoppen bij de Target en Walmart :D
De volgende dag een bezoek aan Orange County Chopper en (na een stuk rijden) het baseball hall of fame (mijn andere hobby) in Cooperstown.

Daarna richting Norwich NY voor wat volgens veel mensen een ontzettend mooi auto museum is (Northeast classic car museum).
Vervolgens gaat de rit verder naar Gettysburg en Washington DC (Arlington, White house, Korea / Vietnam memorial etc., Air Space museum).

Dan een paar dagen heerlijk door de natuurparken van Shenendoah en Blue Ridge Parkway.
Vervolgens rijden we naar Charleston SC voor een bezoek aan Patriots Point en gewoon om lekker te zwemmen en te genieten van de mooie omgeving.

Na 2 dagen in Charleston rijden we naar Norfolk Virgina, de voornaamste 2 reden zijn de grote Marinebasis (met hopelijk een mooi cruise met de spirit of Norfolk) en Virginia beach.
Op de foto's zie je daar veel dolfijnen. Ik hoop dat ik er ook een paar zie..

Vanuit Norfolk nemen we de Chesapeake Bay bridge / tunnel naar Delaware en Philly. Hier blijven we 3 dagen bij vrienden logeren.
Na Philly gaan we terug naar New York. Hier blijven we nog 3 dagen. Op de laaste avond gaan we nog naar een Yankees game.
Helaas hebben ze niet echt een geweldig seizoen :yuk:

Ik heb er in ieder geval zin in, en mede dankzij dit forum heb ik heel wat leuke plekjes gevonden om te bezoeken..

Bedankt !

Dennis
Laatst gewijzigd door Rocket88 op 18 aug 2008, 19:35, 2 keer totaal gewijzigd.
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Huwelijksreis Oost Amerika

Bericht door phillybilly »

Gefeliciteerd met je huwelijk en veel plezier tijdens je reis ! :dance:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer