hier ben ik dan weer terug in nederland de reis was heeel erg mooi en erg indruk wekkend wat is de usa anders zeg !!De mensen, het eten, de winkels echt alles ik ben de 10 juni naar philly gevlogen waar we ruim 40 te laat landen omdat er een onweersbui was op philly airport en ze besloten hadden deze te sluiten terwijl het onweerde te begrijpen !
maar door het sluiten van de airport het ik net een uurtje om door de douane te komen het was rennen hoor wat het vreemde was is dat ik ook mijn schoenen moest uit doen hmmm erg raar maar ja was voor de veiligheid zeiden ze na mijn schoenen weer terug aan gedaan te hebben rennen naar het vliegtuig dat naar charlotte gaat en kwam er net op tijd aan pffty ik blij na uurtje vliegen kwam ik op mijn eindbestemming aan en ja wel mijn liefste stond daar te wachten hoor ik was doodop van de reis maar wel heel gelukkig .De eerste dagen even rustig aan gedaan en vooral familie leden ontmoet en vrienden ben er dan ook met open armen onvangen daarna we hebben vooral geshopt wat zijn die winkels giganties groot zeg en zijn we naar een concert geweest met vele bekende artiesten
waar onder tracy lawrence en ja wel ik heb hem mogen ontmoeten en hij was echt heeeeel aardig en was geloof ik behoorlijk onder de indruk dat ik uit nederland kwam maar na een foto samen met hem genomen te hebben weer terug naar mijn plaats in het gras het was een openlucht concert en het was bloed heet die dag.Daarna vooral rond gereden in de omgeving en uit eindelijk naar de smoky mountains geweest ik was erg onder de indruk van het uit zich dat ik had en werd er gewoon stil van zo mooi was het . voor de rest beetje rustig aan gedaan mijn liefste werd helaas even ziek de griep maar na zijn uit zieken, zijn we nog gaan eten <iets wat we zo wie zo al veel hadden gedaan> wat me gelijk op viel is dat de eetporties albsoluut groot zijn mijn god wat eten die amirikanen veel , wij hebben wat over was in dozen laten doen ook iets wat amirikanen best wel veel doen en dat is te begrijpen gezien de porties
en je toen was het al weer tyd om richting huis te gaanmet het vliegtuig
het afscheid was heel moeilijk voor ons alle twee de hele familie was er om afscheid te nemen na het afscheid weer terug naar philly om het vlieg tuig naar amsterdam te nemen de terug reis was redelijk goed we kwamen in onweer bui terug waar door het vliegtuig behoorlijk heen en weer ging we waren allemaal blij toen we op amsterdam aan kwamen dood moe maar erg onder de indruk van de reis en jawel ik ga volgend jaar weer terug naar usa met mijn kinderen en mijn moeder!!!!!!! Als je mijn fotos wild zien kopier de link dan maaren kijk maar es vergeetniet mij gasten boek te tekenen
http://nvandermeer1.photosite.com/kannapolisandmore
groetjes natasja