Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel New York voor 5 personen

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Hotel New York voor 5 personen

Bericht door michelly »

Nou, het valt niet mee om iets betaalbaars te vinden voor 5 personen (kinderen 17,15,13).
Het reisburo heeft een mooi voorstel voor een appartement, maar ik vroeg me af of dit een beetje veilige buurt is.
http://www.valentinerentals.com/index.p ... istingID=4 Dit zou ons (18jul-21jul) 533 euro kosten voor 3 nachten.
Het ligt helemaal in Noord Manhattan aan de 175th street. Het ligt op een steenworp afstand van het metrostation.

Elly
RogerUSA
Amerika-newbie

Re: Hotel New York voor 5 personen

Bericht door RogerUSA »

ziet er best mooi uit
enige nadeel is wel jah je ligt bijne helemaal in het noorden van manhattan
metro zou je inderdaad moeten pakken dagkaart voor de metro kost $7.50 p/p
ik denk zo van 175th street zon beetje naar midtown 42nd street of lager daar zo is het meeste wel te zien ben je denk ik toch wel een 20min onderweg
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

We zijn van plan om een weekkaart voor de metro te nemen. En vinden het ook niet erg om wat langer te reizen. Maar ik vroeg me dus af of deze buurt veilig was, dus dat je 's avonds met een gerust hart met de metro terug kunt reizen.

Elly
RogerUSA
Amerika-newbie

Bericht door RogerUSA »

De metro is het probleem niet er zitten daar mensen van de beveiliging en de NYPD heeft daar camera's hangen ik zelf heb een keer in een hostel geslapen op 101st street west side het is mischien de personen die je daar tegen zal komen je aan films laat denken dat is ook wel zo hoe hoger je gaat in manhattan dan kom je tegen de bronx aan kom je wel latino's en negers tegen en ook wel zo als je dat in films ziet. Mijn ervaring met deze mensen is eigenlijk niet negatief je kan best aardig met die mensen lachen. Ik kwam daar en het rook er gewoon ontzettend naar wiet dus ik zeg tegen die gasten van Damn guys this place smells stronger than it does in amsterdam. En toen kwamen ze naar mij toe en vroegen of ik daar geweest was dus ik zei ja ik kom er vandaan en zo een babbeltje gemaakt met die gasten daar.

Zelf woon ik dan in the hamptons nou huizen van over $20.000.000 die je hier kan kopen en veel sterren die hier komen voor de vakantie en dan zelfs nog beroven ze hier een dametje vorige week en houden haar een geweer op haar gezicht. Dus ja het kan je overal overkomen. Het is zeker niet de netste buurt daar maar er rijd echt veel politie daar.

zo veel dat je nog niet eens op straat kan pissen in manhatten jah dat had ik ook geprobeert ik werd ook aangehouden. haha de politie vond het wel lachen dat we uit "amsterdam" kwamen en had niet zoveel zin om een boeite uit te schrijven maar vroeg ons wel of we de volgende keer een WC konden gebruiken.

Maarja dat is wat ik erop kan zeggen ik zelf zou er geen problemen mee hebben om daar te overnachten
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Elly,
Het is inderdaad vreselijk duur in New York. 533 euro voor 3 nachten is heel mooi maar ik geloof niet dat ik daar zou willen zitten. Ook al zit je dicht bij een metrostation, het blijft toch een behoorlijk eind rijden van de meeste bezienswaardigheden. Het lijkt me dat 20 min naar Mid Town nog optimistisch is.
Wij zaten in de Radio City Apartments, zie ook ons reisverslag. Heel centraal, en ook geschikt voor 5 personen. Hoewel wij ook veel met de metro hebben gedaan zijn we wel lopend naar onder andere Central Park en Rockefeller Center geweest. Ook heel prettig vond ik dat je desnoods ook midden op de dag of voor het eten nog even terug naar je hotel kunt zonder dat dit erg veel tijd kost.
Wil je toch wat goedkoper zitten dan kun je misschien beter buiten Manhattan kijken, misschien dat het qua reistijd niet eens zo veel uit zal maken vergeleken met de 175th st.

Marianne
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik had natuurlijk ook bij de Radio City Apartments gekeken. Maar dan zouden we voor die 3 dagen ruim 1100 euro kwijt zijn. Ik had een mailtje gestuurd met de vraag of we met z'n vijven in het 1 kamerappartement konden maar dat mocht niet, en dat 2 kamerappartement is dus flink duurder. Ik blijf het toch moeilijk vinden. We zijn er nog niet uit dus mocht iemand nog suggesties hebben....
En welke buurten zouden dan geschikt zijn? Wij willen vanaf JFK met de metro dit kunnen bereiken, want we hebben flink wat bagage bij (Tent ed) dus we moeten flink sjouwen. Een taxi is ook niet echt een optie omdat we er dan 2 moeten nemen.

Elly
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Een taxi moet kunnen, ook voor 5 personen met veel bagage, ze hebben ook grote modellen/busjes. Met de metro met al die spullen lijkt me ook niet alles.

Marianne
Sunnygoeswest
Amerikafan

Bericht door Sunnygoeswest »

Marianne, welke kamer hadden jullie in de Radio City appartments? Sliepen jullie met het gezin in 2 Double's?

Elly, op de site van Radio city appartments staat dat je weldegelijk in een 1-room appartment met 5 personen mag. Dat is dan wel raar dat ze dat telefonisch tegen spreken.....

A SOFA BED IN THE LIVING ROOM.
WITH COOKING FACILITIES.
THIS ROOM SLEEPS 5 MAXIMUM

groetjes, Sunny
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik heb nog even de reservering bekeken, wij hadden een "One Bedroom Apartment With Two Double Beds".
Dit bestond uit een slaapamer met 2 doubles. Daarnaast hadden we een woonkamer met keuken. In de kamer stond een bank. Of die geschikt was om op te slapen weet ik niet, maar er is zeker voldoende ruimte voor een 5e persoon.
Stiekem naar binnen smokkelen anders?
Wij betaalden toen 220 dollar zonder tax, en met de geweldige koers van de afgelopen zomer was dat een heel aardige prijs.

Marianne
Sunnygoeswest
Amerikafan

Elly, had je al gekeken bij de Doubletree Guest suites Times Square. Het ligt erg centraal, midden op Broadway en je kunt er zeker met 5 personen op een kamer. Het zag er zo leuk uit en de recencies waren perfect, dus heb ik het maar vast geboekt voor juli 2009! Ik betaal nu €946,00 voor 3 nachten. Wie weet zie ik je daar wel volgend jaar :D

Groetjes, Sunny
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Sunnygoeswest schreef: Elly, op de site van Radio city appartments staat dat je weldegelijk in een 1-room appartment met 5 personen mag. Dat is dan wel raar dat ze dat telefonisch tegen spreken.....

A SOFA BED IN THE LIVING ROOM.
WITH COOKING FACILITIES.
THIS ROOM SLEEPS 5 MAXIMUM
Waar heb jij dit dan gezien? Ik haal dit van hun site:
Studio apartments with one double bed or two twin size beds for up to 2 guests
One bedroom apartments for up to 4 guests
Two bedroom apartments for up to 5 adults

Ik zal 'ns kijken bij Doubletree Guest suites maar ik vind 946 euro toch wel erg duur voor 3 nachten.

@Marianne:
Denk je dat dat zou lukken, 1 naar binnen smokkelen? Is het een groot complex? Wij vallen natuurlijk wel op met onze grote hoeveelheid bagage :wink:

Elly
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Hoi Elly,
Tja, het is geen Las Vegas, het is een kleine entree, je loopt vlak langs de balie. Als je eenmaal geinstalleerd bent lijkt het me geen probleem, dan is het de hele dag toch een komen en gaan van mensen, maar bij aankomst moet er misschien toch eerst eentje buiten wachten en pas naar boven gaan (zonder bagage) als de rest met alle bagage al naar de kamer is.

Marianne
Sunnygoeswest
Amerikafan

Als je op de website aangeeft dat je met 2 volwassenen en 2 kinderen komt, geeft het systeem gek genoeg aan dat je in die kamer met 5 personen kan. Geef je aan dat je met 3 kinderen komt, dan zie je dat niet. Vreemd........
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Raar, dat zie ik nu ook.
Ik heb er weer een mailtje aan gewaagd, ben benieuwd naar de reactie.

Iig bedankt voor het meedenken :wink:

Elly
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Hier het antwoord:
Dear Elly,

I am very sorry but we only allow 4 in our one bedroom apartments.
Helaas, pindakaas dus.

Elly
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Hoi Elly, het hotel waar we het zaterdag over hadden is een Comfort Inn geworden(ik dacht Best Western maar dat was dus niet goed) Vroegah heette het Hotel Arlington(die kun je nog steeds googlen) en het zit op 18 West 25th Street. Het is in de wijk Chelsea en wij hebben er in 2003 en in 2007 overnacht. Geen luxe toestanden maar voor slapen en douchen en ontbijten was het echt prima voor de prijs.
Succes ermee.
Groetjes
Corry
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Dank je wel Corry.
Ik heb even gekeken maar ook dit is weer behoorlijk prijzig. $ 404 per nacht.

Het blijft moeilijk met z'n vijven dus ik denk toch dat wij maar voor dat appartement gaan wat ik al eerder noemde.

Elly
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Tjemig Elly wat veel geld. Dat hebben wij nooit betaald maar misschien is dat omdat het hoogseizoen is?
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik heb geen idee, maar wat ik op de site zag zijn het eigenlijk 2 kamers, dus misschien daarom :shock:

Elly
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Jammer, wij hadden de suite (of zoiets) en die kostte meen ik $ 189.-.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer